فراخوان کنگره معماری و طبیعت؛ جایزه Simonetta Bastelli

معماری و طبیعت؛ جایزه Simonetta Bastelli
کنگره بین المللی ورشکاپ، جوایز، نمایشگاه در ITALIA

برای سومین سال متوالی شهر San Venanzo  ایتالیا میزبان  رویداد بین المللی معماری و طبیعت  با حضور متخصصان معماری منظر درسطح جهانی از جمله Franco Zagari   و Henri Bava  می باشد . این رویداد در طی سالها به یک لابراتوار کم نظیر ایده پردازی خلاقانه پروژه های منظر تبدیل شده است .

معماری و طبیعت توسط گروه آرشیتکت Simonetta Bastelli برای  گسترش شناخت فرهنگ معماری منظر از طریق ارتباط با اشخاص ، گروههای متخصص و شرکت ها برنامه ریزی شد .هدف این رویداد افزایش افق آموزشی و تربیتی محصلان ، دانشجویان ، مربیان ، سرپرستان ، معماران و شهروندان برای شناخت معماری منظر به عنوان یک اصل اولیه فردی و یک ارزش جمعی می باشد.

این رویداد به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ سپتامبر سال جاری برگذار خواهد شد. در زیر شرح مختصری از برنامه امسال معماری و طبیعت درج شده است:
–    کنگره  با موضوعاتی از قبیل نقش مشارکت در شناخت طراحی و ساخت فضای عمومی و شهری .
–    کارگاه آموزشی (ورکشاپ) طراحی معماری و منظر با موضوع احیا و ارتقا کیفیت میادین در شهر باستانی Poggio Aquilone در شهرستان San Venanzo   از سه شنبه ۱۵ سپتامبر تا جمعه ۱۸ سپتامبر
–    رویداد معماری و طبیعت همواره لحظاتی را به هنر و عکاسی نیز اختصاص می دهد . بطور خاص امسال مدیر هنری جناب آقای Renzogallo ، نمایشگاهی از آثار هنرمند Paolo Laudisa  با عنوان درون سازی  برگزار می کند .
–    جوایز Architetto Simonetta Bastelli به ارزشمندترین پروژه طراحی فضای شهری که در آن بهترین ارتباط بین معماری و طبیعت وجود دارد اهدا می گردد.

لازم به ذکر است که این جوایز به چهار گروه متفاوت محصلان, جوانان, متخصصان, پایان نامه های دانشگاهی تقدیم  می گردد  و اما از خردسالانی که بهترین نقاشی را با موضوع منظر کشیده اند نیز رسما تقدیر به عمل می آید.

زمان: ۱۵ الی ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵

برای اطلاعات بیشتر با ایمیل یا شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۳۴۶۵۱۳۸۱۱۱ (۳۹+)Cinzia Capalbo
ایمیل:
arch.mehregan.edalatkhah@gmail.com
سایت مرتبط: www.simonettabastelli.com
دریافت تصویر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook