مسابقه طراحی معماری مدرسه هوشمند با رویکرد معماری پایدار

کانون مهندسین نوشهر (گروه معماری) در نظر دارد نسبت به برگزاری مسابقه طراحی مدرسه هوشمند اقدام نماید. از این رو از کلیه علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه دعوت بعمل میاورد. این مسابقه  با هدف ایجاد پویایی میان معماران و ارتقاء سطح کیفی و کمی دستاوردهای طراحی با رویکرد نوین پایداریبرگزار می شود.
مخاطبین این مسابقه از میان مهندسین شهرستان نوشهر و دانشجویان رشته معماری در شهرستانهای نوشهر و چالوس بوده، ظمناً حداقل یکی از اعضاء گروه شرکت کننده باید از مهندسین معمار عضو دفتر نمایندگی نظام یا کانون نوشهر باشند. حداقل تعداد اعضاء گروه ۲ نفر می باشد.

فرم ثبت نام و کروکی زمین را از سایت کانون مهندسین نوشهر (اینجا) دریافت نمائید.

سایت مرتبط: www.kmnoshahr.ir

yhfjfgk,ti6i57t (1) yhfjfgk,ti6i57t (2) yhfjfgk,ti6i57t (3)

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۶ نظر on “مسابقه طراحی معماری مدرسه هوشمند با رویکرد معماری پایدار”

  • عماد wrote on ۱۵ آذر, ۱۳۹۳, ۱۵:۰۱

    تکلیف مسابقه میادین نوشهرو معلوم کنین بعد مسابقه بعدیو بذارین بابا، الان ۶ ماه گذشته!

  • مرتضی wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۳, ۰:۵۳

    ما هم منتظر اعلام نتایج مسابقه میادین نوشهر هستیم.. تا وقتی که تکلیف این مسابقه مشخص نشه در مسابقاتی که نوشهر برگزار میکند شرکت نمیکنیم…

  • محمد wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۳, ۲۱:۵۲

    دایره ی شرکت کنندگانتون خیلی بزرگ نیست؟؟ با این شرایطی که گذاشتین فک کنم خود برگزارکنندگانم نتونن شرایط شرکت در مسابقه رو پیدا کنن :)))

  • رامین wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۳, ۹:۵۶

    سلام
    خیلی جالب است…
    اینکه مسابقه ای با چنین رویکردی در سطح کشور یرگزار می گردد اما مسئولین برگزاری به هیچ وجه این فکر را نمی کنند که برای طراحی چنین مدرسه ای به دو مقوله شاخص نیاز می باشد :
    ۱. مطالعات دقیق
    ۲. طراحی اصولی و قابل قبول
    حال با این دو موضوعی که اشاره نموده ام،آیا این مقدار جایزه ارزش این کار را دارد . نمی خواهم بگویم امروزه برای معماران مبلغ جایزه مهم است ولی باید تضمینی وجود داشته باشد که نمونه های برتر در امر طراحی معماری نقطه پرتابی برای معماران باشد.
    ای مسئولان و ای کارفرمایان نزدیک اندیش
    ما دانشجوها و معماران برای پول و بازی و سرگرمی در این مسابقات شرکت نمی کنیم و اگر قصدتان برگزاری مسابقه ای با چنین ارزش می باشد خواهشمند هستم نقطه ی پرتابی را برای ما در نظر بگیرید و اگر چنین امری را نمی توانید به عمل برسانید خواهشمند هستیم که مبلغ جایزه را به اندازه ای تعیین نمایید تا برنده بتواند نقطه پرتاب خودش را بسازد.
    چنین طرحی توسط مشاوران به مبلغی کم تر از یکصد میلیون تومان انجام نمی گردد.
    امروزه در جامعه ی ما کارفرمایان می خواهند معماری را بی ارزش کنند ولی ما این اجازه را نمی دهیم.

  • اشکان wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۳, ۱۷:۱۴

    سلام خدمت بر گزار کننده های محترم مسابقه 
    بهتر بود این مسابقه ای که شرکت برای عمو آزاد نیست به صورت چاپی در سطح شهر نوشهر اعلام می شد تا در سایت . چون حتما باید ۲ نفر باشند و یک نفر از نوشهر و عضو در کانون برای عموم نیست . 
    جایزه در نظر گرفته شده با حجم اطلاعات در خواستی هم خوانی ندارد . کما اینکه به گقته شرکت کننده های مسابقه قبلی در نوشهر  جایزه ها پرداخت نشده است .

  • عرفان wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۳, ۲۱:۱۶

    واقعا برای نگاهی که امروزه به یک مهندس می شود متاسفم!
    از برگزار کنندگان خواهش می کنم جهت ترقی شان مهندس اعلام نتایج را از روز مهندس به روز دیگری منتقل کرده و اسباب ابرو ریزی مهندسان را در روز مهندس فراهم نکنند!

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook