مزایای حضور در کنگره بین المللی پایداری در معماری و شهرسازی شهر مصدر

میزبانی شهر مصدر و دوبی برای چنین رویدادی فرصتی ویژه برای جامعه شهر سازی،طراحی شهری،طراحی محیط و معماری میباشد تا بتوانند به واسطه آن دانش طراحی اکولوژیکی خود را ارتقاء دهند.این کنفرانس در حقیقت چکیده تجربیات معماران مطرح دنیا در خصوص طراحی پایدار و در نهایت شهرسازی پایدار را مورد تحلیل و ارزیابی قرار میدهد.
در کنار برگزاری پنل های تخصصی معماری و شهرسازی توسط اساتید مطرح داخلی و خارجی ،بازدید از سایت شهر مصدر و دوبی و پروژه های در حال اجرا به منظور رهیافت به راه حل های مناسب جدید برای حل مشکلات محیطی شهرهای کشور عزیزمان ایران برنامه ریزی شده است. در پایان دوره به شرکت کنندگان در کنگره گواهینامه بین المللی ارائه مقاله و همچنین حضور در کارگاه از UIA (کانون معماران بین الملل سازمان ملل)،کانون سراسری انجمن های صنفی مهندسان معمار ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات اهدا خواهد شد.
همچنین مقالات برتر در اندکس دانشگاه آزاد اسلامی و ژورنال های معتبر ارائه خواهد شد.
برنامه سمینار و ورک شاپ تخصصی ” کنگره بین المللی پایداری در معماری و شهرسازی –شهر مصدر” با هدف کلی ارتقائ کیفیت های اکولوژیکی مطلوب زندگی با مدیریت، حفاظت و ارتقائ اکوسیستم در محیط های ساخته شده در نظر گرفته شده است.در این برنامه دوره آموزشی مسائل تئوری این حوزه با رویکرد حرفه ای و اجرایی آن ارتباط داده میشود.

سایت مرتبط:  www.csau2015.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook