مرحله نیمه نهایی جایزه میس ون دروهه

کمیسیون اروپا و بنیاد میس ون دروهه (Mies Van Der Rohe) اسامی ۴۰ پروژه راه یافته به مرحله نیمه نهایی جایزه اتحادیه اروپا برای معماری معاصر (جایزه میس ون دروهه) را اعلام کردند!

این جایزه یکی از معتبرترین جوایز معماری بین المللی است و مجموعاً ۴۲۰ کار در این مسابقه شرکت داده شده بود که هیئت داوران از آن میان، ۴۰ کار را به عنوان برگزیدگان مرحله نیمه نهایی انتخاب کردند. این پروژه ها کاربری های متنوعی را، از فرهنگی و آموزشی گرفته تا تجاری، مذهبی، اقامتی و مسکونی، شامل می شوند.

در آخر فوریه، از بین این ۴۰ پروژه پنج کار به عنوان فینالیست های برگزیده اعلام خواهند شد، که طی مراسمی در هفتم ما مه در شهر بارسلون فرصت خواهند داشت حضوراً به معرفی پروژه های خود بپردازند.

مراسم اعطای جایزه برنده نهایی، هشتم ماه مه در پاویون میس ون دروهه در بارسلون برگزار می شود و نمایشگاهی از همه ۴۲۰ اثر ارائه شده نیز تا ۱۹ ماه مارچ در مدرسه معماری بارسلون برپا خواهد بود. همچنین برنامه ریزی شده است که نمایشگاه های سیار، جلسات بحث و گفتگو و سخنرانی های مختلف در ارتباط با این پروژه ها در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در شهرهای مختلف جهان برگزار شود.

برگرفته از: www.tua.ir
www.archdaily.com

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook