مدرسه Burntwood برنده جایزه ریبا استرلینگ ۲۰۱۵؛ بهترین معماری بریتانیا

موسسه معماران بریتانیا، برنده جایزه بهترین معماری سال ۲۰۱۵ خود را، از میان نامزدهای دریافت این جایزه که عبارت بودند از “راجر استریک و شرکا برای NEO بنکساید، آلفورد هال موناگان موریس برای مدرسه برنت وود، معماران نیال مک لاگلین برای محله دربیشیر، معماران هنگان پنگ برای دانشگاه گرینویچ، موما برای دانشگاه منچستر، معماران ریچ و هال برای مرکز پزشکی مگی” اعلام کرد. این جایزه به مدرسه “برنت وود” که توسط شرکت “آلفورد هال موناگان موریس” طراحی شده است، اعطا شد.
جایزه ریبا استرلینگ از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون به طور سالانه به پرافتخارترین معماری بریتانیا ارائه می شود و معتبرترین جایزه در حوزه معماری در آن کشور محسوب می شود.
معیارهایی چون ” طراحی نوآورانه، قابلیت دسترسی، پایداری و استحکام، هم چنین موفقیت سازه در ایجاد فضایی به منظور برقراری تعامل با ساکنین و بازدیدکنندگان” همگی معیارهای درنظر گرفته شده برای اعطای این جایزه به معماران آن مدرسه بوده اند.
جین دانکن رئیس ریبا می گوید: “مدرسه برنت وود” به ما نشان می دهد که چگونه می توان مدرسه ای را طراحی کرد که سبب افزایش لذت آموزش توسط فرزندان و موفقیت آنان شود.
این مدرسه بیش از دو هزار محصل و ۲۰۰ پرسنل را در خود جای داده است.

منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook