کارگاه «مجموعه اى از تهران: دیدگاهى چندگانه به تصویرى شهر»

این کارگاه یک دوره یک هفته اى است که سعى در خلق موزه اى مینیاتورى از زندگى روزمره در تهران را از طریق جمع آورى أشیاء در سطح شهر و به دور از تصمیم گیرى هاى کلان نهاد هاى ادارى دارد.

اشیاء جمع آورى شده در ١٢ ویترین از پیش ساخته شده دور هم گرد مى آیند تا بازگوى شخصیتِ شهرىِ محله اى باشند که به آن تعلق داشته اند. هر ویترین داستانى داشته و نمادى است از چهره پر جنب و جوش زندگى روزانه در تهران.

کارگاه گردان ها:
کارلوتا ورنر
موریتز والتر

کارلوتا ورنر؛ طراح اشیاء کاربردى بوده و گستره فعالیت هایش متمرکز بر طراحى نمایشگاه ها و طراحى هاى پایدار در کشور هاى در حال توسعه و یا توسعه نیافته مى باشد.
از کارهاى او مى توان به موزه معصومیت اورهان پاموک در إستانبول و یا طراحى اجاق هاى آفریقایى نام برد که در سطوح بین المللى جوایز متعددى را از آن خود کرده.

موریتز والتر؛ معمارى است که حوزه فعالیتش متمرکز بر طراحى بناهاى عمومى در بافت موجود شهرى است. او به تازگى در شرکت “ساندر پلاسمن ارکیتکتس” بازسازى موزه هایی نظیر دیشتورهالن در هامبورگ را به اتمام رسانده.

هر دو طراح علاقمند به سوژه موزه و فن جمع آورى اشیاء به عنوان امرى فرهنگى مى باشند. این دو به تازگى کارگاهى را با عنوان “مجموعه اى از مسقط” در دانشگاه “جرمن تکنیکال” در مسقط به اجرا گذاشتند. کارگاه تهران، دنباله اى است از تحقیق این دو در کشور هاى خاور میانه.

– شهریه کارگاه ٣٠٠،٠٠٠ تومان می باشد.

زمان: ۴ الی ١١ خرداد ماه ١٣٩۵
مکان: خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، پلاک ۲۸
تلفن جهت ثبت نام: ۰۹۳۵۶۰۴۰۰۵۵
سایت مرتبط: www.platplusforms.com
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook