فرشاد نصرالهی برنده جایزه جهانی تهران

دکتر فرشاد نصراللهی در هفتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری (جایزه جهانی تهران)  در بخش کتاب موفق به کسب مقام برترین گردید. کتاب وی با عنوان Green Office Buildings در این جشنواره بین المللی جایزه برترین کتاب را دریافت نمود.

جشنواره‌های بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت‌شهری، تمرکز بر ایده‌ها و راهکارهای جدید در ابعاد مختلف توسعه پایدار را با هدف یاری سیاست‌گذاران برای افزایش کارآیی اقتصاد شهری، پایداری زیست‌محیطی، برابری اجتماعی و توسعه شهری را محور قرار داده و بستر به اشتراک‌گذاری برترین آثار علمی تولید شده در زمینه مدیریت شهری را فراهم آورده است.

این جشنواره توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در هفت محور شهر و سبک زندگی؛ جامعه، فرهنگ و ارتباطات شهری؛ شهر اسلامی – ایرانی؛ زیست شهری پایدار؛ دولت، حاکمیت و اقتصاد شهری؛ شهرسازی و آمایش فضای شهری و زیرساخت ها و خدمات شهری برگزار کردید. از جمله اهداف برگزاری این جشنواره  ایجاد محیطی مناسب جهت تکریم مقام برتر اندیشمندان و نخبگان، شناسایی و ترویج روش‌های علمی مدیریت شهری، تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاوردهای علمی و تجارب جهانی شهری، ایجاد زمینه تعامل و همکاری‌های علمی بین محققین و همچنین گسترش مشارکت‌های پژوهشی در ابعاد بین‌المللی می باشد.

کتاب ساختمان های اداری سبز در محور زیست شهری پایدار مقام برترین را کسب نمود. دکتر نصراللهی، کتاب مذکور را با همکاری دانشگاه فنی برلین و دانشگاه هنر برلین تالیف نموده و ناشر آن انتشارات دانشگاه فنی برلین می باشد. این کتاب به اثر معماری بر مصرف انرژی ساختمان ها در اقلیم منطقه تهران پرداخته، روشی برای طراحی ساختمان های انرژی کارا و سبز ارائه می نماید.

هفتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوریهفتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری و کنفرانس مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) گفت: هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری امسال با استقبال مضاعفی از سوی دانشگاه‌ها و مراکز داخلی و خارجی مواجه شد، به طوری که در این جشنواره ۳۶۰۸ اثر داخلی شرکت کردند و کشورهای خارجی امسال رشد ۱۰۰ درصدی داشتند. در این جشنواره ۳۶ کشور خارجی شرکت کردند. بابک نگاهداری در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی جایزه جهانی تهران ضمن بیان این مطلب افزود: تهران شهری دانش‌بینان و هوشمند تعریف شده است ما نمی‌توانیم بدون فراهم کردن زیرساخت‌های پژوهشی لازم به دنبال یک جهان شهر باشیم. نگاهداری با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری به عنوان جایزه جهانی تهران مشهور است تصریح کرد: امسال سه نهاد متروپلیس، UCLG و UN HABITAT برای حضور در جشنواره و حمایت از جایزه جهانی تهران اعلام مشارکت کردند و اخبار جشنواره را منعکس می‌کنند. رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران افزود: حمایت این سه نهاد می‌تواند در توسعه ابعاد بین‌المللی جشنواره نقش داشته باشد.

هفتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری (جایزه جهانی تهران)هفتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری (جایزه جهانی تهران)

(جایزه جهانی تهران)Green Office Buildings

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook