فراخوان عمومی شناسایی طراحان نورپردازی پل های سواره رو

بروزرسانی مورخ ۹۸/۴/۳۱:
بنا بر اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران؛ پیرو انتشار فراخوان عمومی شناسایی طراحان نورپردازی پل های سواره رو، بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت دریافت، تکمیل و تحویل مدارک و مستندات فراخوان تا تاریخ ۹۸/۵/۱۵ تمدید می گردد.
سایر موارد مندرج در فراخوان به قوت خود باقی است.

سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد در راستای ماموریت های محوله مبنی بر نورپردازی پل های سواره روی شهر تهران، نسبت به شناسایی طراحان ذیصلاح در این زمینه در دو بخش دانشجویی و حرفه ای به روش ارزیابی کیفی اقدام نماید.
لذا از کلیه دانشجویان، علاقه مندان، اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت می نماید در صورت تمایل ضمن مراجعه به سازمان زیباسازی شهر تهران به نشانی ذیل و دریافت اسناد مربوطه نسبت به تکمیل و تحویل مدارک و مستندات خود، حداکثر تا تاریخ ۹۸/۴/۳۱ به مدیریت نور و مبلمان شهری سازمان زیباسازی اقدام نمایند.

تاریخ های مهم:
زمان انتشار آگهی فراخوان: یکشنبه، ۹ تیر ماه ۱۳۹۸
آخرین مهلت تکمیل و تحویل مدارک و مستندات: پایان تیر ماه ۱۳۹۸   تمدید: تا ۹۸/۵/۱۵

آدرس جهت ارسال سوابق کاری و مستندات:
تهران، میدان شهدای هفتم تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، نبش خیابان شهید شیرودی، سازمان زیباسازی شهر تهران، طبقه سوم، معاونت فنی و طراحی شهری

منبع: سازمان زیباسازی تهران
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook