فراخوان شناسایی مجریان حقیقی؛ ویژه اعضای نظام مهندسی ساختمان استان تهران

بنا بر اعلام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران؛ بنا به ضرورت و اهمیت اجرای ساختمان توسط سازندگان دارای صلاحیت در پروژه های ساختمانی که علاوه بر ارتقای کیفیت و افزایش عمر مفید بناهای ساخته شده، باعث صرفه جویی در منابع ملی در راستای اقتصاد مقاومتی شده و همچنین کاهش مخاطرات در کارگاه های ساختمانی را در پی خواهد داشت، و با عنایت به سیاست متخذه در هیات مدیره دوره هشتم سازمان مبنی بر ساماندهی و اصلاح امور مجریان ذیصلاح، ظرف چند ماه اخیر اقداماتی جهت ارتقاء و تکمیل سامانه مجریان بعمل آمده است بگونه ای که مجریان بایستی از شروع عملیات ساختمان تا پایانکار عملیات ساختمانی، کلیه فعالیتها و مراحل و گزارشات پیشرفت پروژه و نقشه های ازبیلت و جداول دفترچه اطلاعات ساختمان و چک لیست های شناسنامه فنی و ملکی و ….. را در این سامانه ثبت نمایند.

لذا به منظور شناسایی سازندگان صاحب صلاحیت و سپس اطلاع رسانی لیست مجریان ذیصلاح به همراه شماره تماس آنها در سایت سازمان، بدین وسیله سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از اعضای سازمان که دارای پروانه اشتغال به کار با صلاحیت اجراء می باشند، دعوت می نماید در صورت تمایل در فراخوان ذیل ثبت نام نمایند:

۱. مجری حقیقی موظف است حین عملیات اجرایی در کارگاه ساختمانی، خود راساً حضور تمام وقت داشته باشد.
۲. سازندگان حقیقی(مجری) در زمان گرفتن کار اجراء نمی توانند کار نظارت بگیرند و از صف ارجاع نظارت تاپایان کار اجراء خارج می گردند.
۳. متقاضیان موظفند کلیه قوانین و مقررات مربوط به فعالیت مجریان را مطالعه نمایند.
۴. متقاضیان می توانند تا تاریخ ۹۸/۴/۲۳ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

بدیهی است پس از جمع آوری اطلاعات و نظم دهی لازم، جلسات هم اندیشی مستمر برگزار و راهکارهای اجرایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

• دریافت فایل قوانین و مقررات:
دانلود فایل قوانین و مقررات مربوطه فعالیت مجریان

لینک ثبت نام

• مهلت ثبت نام: ۹۸/۴/۲۳

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook