فراخوان انتخاب مشاور؛ طراحی ساختمان سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی برگزار می کند:
«فراخوان انتخاب مشاور جهت طراحی ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی»

 

سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از کلیه شرکت های مهندسین مشاور معماری که دارای سوابق طراحی معماری در پروژه های مشابه می باشند (داشتن رتبه بندی ترجیح دارد ولی الزامی نیست) برای انجام خدمات طراحی و نظارت بر اجرای ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی واقع در شهر مشهد در زمینی به مساحت حدود ۲۴۰۰ متر مربع با زیربنای حدود ۱۲ هزار متر مربع با شرایط زیر دعوت می نماید:

۱. از بین شرکت کنندگان در فراخوان، از چهار مشاور که بالاترین امتیاز در ارزیابی کیفی را کسب نمایند، برای تهیه طرح مقدماتی طبق شرح خدمات تعیین شده، دعوت می شود.
۲. به هر یک از چهار مشاور نامبرده مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت خواهد شد.
۳. مشاوران دارای امتیازات پنجم تا دهم می توانند بدون دریافت کمک هزینه نسبت به تهیه طرح مقدماتی اقدام نمایند.
۴. کارفرما از بین طرح های ارایه شده یک طرح را انتخاب نموده و با مشاور مربوطه قرارداد تکمیل طراحی مرحله اول، تهیه طرح مرحله دوم و ارایه خدمات مرحله سوم (نظارت عالیه و کارگاهی) را منعقد خواهد کرد.
۵. نمایندگان شرکت های مهندس مشاور علاقمند به شرکت در فراخوان می توانند با ارایه معرفی نامه جهت دریافت لوح فشرده “دفترچه ارزیابی کیفی” تا تاریخ ۹۷/۳/۱۰ به دفتر مدیر طرح مراجعه نمایند.

آدرس دفتر مدیر طرح:
(مهندسین مشاور توسعه کالبدی آسیا) به نشانی تهران، سعادت‌آباد، بلوار پاک نژاد شمالی، بالاتر از میدان سرو، مجتمع ماهان، برج فردوسی، طبقه همکف، شماره ۱۱۰
تلفن و فکس: ۳-۲۲۱۱۰۹۷۰-۰۲۱

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook