فراخوان ارسال مقاله «فصلنامه هنرنما معمار»

دفتر تحریریه فصلنامه هنرنما معمار از همه متخصصان و صاحبنظران محترم رشته های معماری، شهرسازی و تکنولوژی معماری، جهت ارسال مقاله دعوت به عمل می آورد:

– کلیه مقالات می بایست در زمینه معماری و شهرسازی باشند.
– مقالات ارسالی نباید پیشتر در همایش و یا نشریه ای دیگر منتشر شده و یا همزمان در دست داوری باشند.
– مقالات با رویکرد پژوهش اصیل بوده و حاصل کار دست اول نویسنده باشد. دفتر تحریریه از پذیرفتن مقالات مروری، توصیفی و غیر تحلیلی معذور است. مقالات با رویکرد آسیب شناسی، گونه شناسی و تحلیل محتوا به ویژه موردپژوهی در اولویت خواهند بود.
– پیش از ارسال مقاله لطفاً ضمن مطالعه راهنمای نویسندگان از تطابق مقاله با قالب نشریه که به صورت خام در سایت قابل دسترس است، اطمینان حاصل نمایید.
– با توجه به اینکه فرمت مقالاتی که در نشریه هنرنما معمار به چاپ می رسد با درج تصاویر همراه است، لذا می بایست نگارنده تصاویری با کیفیت بالا به همراه مقاله خود ارسال نماید. (تصاویر به طور کلی متشکل از یک تصویر کاور که موضوع مقاله را با زبان تصویر بیان می کند و تصاویری که در متن مقاله به درک بیشتر مطالب کمک می کند، باشد)

• دریافت شرایط و موارد مورد نیاز جهت ارسال مقالـه

سایت مرتبط: www.honarnamamemar.com
تصویر روی جلد
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook