فراخوان ارسال مقاله «فصلنامه آموزشی پژوهشی نیارش»

فصلنامه «نیارش» به صاحب امتیازی موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز از بهار ۹۲ شروع به کار کرده است و با محور اصلی «معماری» به انتشار دستاوردهای اصیل پژوهشگران در قالب مقالات با رویکرد پژوهشی می‌پردازد.

کلید واژه نیارش به معنی اصول و شیوه‌های ساخت سازه در ابنیه سنتی، فصل مشترک معماری، طراحی شهری و عمران است. این واژه در عین نام، محور اصلی این نشریه است که به سبب وسعت معانی طیف گسترده‌ای از مفاهیم و رویکردها را دربر می‌گیرد. برخی موضوعات پیشنهادی نشریه در زیر آورده شده است که به موارد ذکر شده نیز محدود نمی‌باشد.

محورهای اصلی:
معماری، معماری منظر، طراحی شهری، فناوری های نوین در عرصه معماری، تاریخ شهر، تاریخ منظر و باغ ایرانی در قرارگاه‌های شهری، موضوعات مربوط با سکونت‌گاه‌های شهری، سیمای شهر و منظر خیابان، مطالعات تطبیقی و مورد پژوهی در معماری

فصلنامه آموزشی پژوهشی نیارش از کلیه اساتید محققان و علاقمندان در تخصصهای معماری، عمران، شهرسازی، مرمت، هنر و سایر رشته های مرتبط دعوت می نماید جهت چاپ مقالات، اخبار، مطالب، تصاویر، پروژه های برجسته خود را در نشریه، به وبسایت نشریه مراجعه نمایند.

تلفن: ۰۴۱۳۴۴۲۹۹۹۱
تلفکس: ۰۴۱۳۴۴۴۲۰۹۵
سایت مرتبط: www.niyaresh.ucna.ac.ir 
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook