فب لب چهار: بایوفکتوری، ساخت یک آزمایشگاه متن باز بایوتکنولوژی

فب لب چهار: بایوفکتوری، ساخت یک آزمایشگاه متن باز بایوتکنولوژی
تهران، آمستردام و پانزده شهر دنیا

دوران کاربرد های شخصی زیست فناوری فرا رسیده است. متخصصان زیست فناوری را به عرصه طراحی وارد کرده اند و این مسوولیت ماست که کاربردهایی برای آن در طراحی پیدا کنیم. در پایان دومین اکادمی زیست فناوری شما می توانید سوخت، خوراک و سایر فراورده های شخصی خود را رشد دهید. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه به انقلاب بایو بپیوندید و آزمایشگاه زیست فناوری خود را بسازید. نخستین برنامه در بهار گذشته و همزمان در چندین شهر اروپا و آمریکا برگزار شده است.دوره جدید در پاییز امسال و همزمان در شهرهای مختلف سراسر جهان برگزار خواهد شد.

این دوره از آکادمی بایوهَک شامل ده جلسه کلاس است. در ده مرحله ما با هم تمام وسایلی که برای یک آزمایشگاه بایوتکنولوژی لازم است را خواهیم ساخت و نحوه استفاده از آنها را یاد می گیریم و تنها در دو ماه و نیم یک آزمایشگاه بایو تکنولوژی مجهز خواهیم داشت. هر هفته یک سمینار دو ساعته آنلاین از امستردام و به طور همزمان در چندین شهر دنیا ارایه خواهد شد. شما هر هفته دو روز به امکانات فب لب کاربن دسترسی خواهید داشت تا تمرین های خود را توسعه دهید، بسازید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. سمینارها نحوه ساخت و ضرورت نیاز به هر کدام از تجهیزات را آموزش خواهند داد. شما می توانید طرح ها را عینا ساخته یا توسعه دهید و یا حتی از ابتدا به سلیقه خودتان بسازید. نتیجه نهایی کاملا به اراده شما برای انجام کار بستگی دارد. برنامه دوره به صورت یک کارگاه عملی طراحی شده است. در پایان دوره شما و بقیه اعضای تیم تبدیل به بایوهکرهای تا دندان مسلح می شوید که قابلیت تولید گستره وسیعی از مصالحی زیستی را دارید و آماده تولید مستقل آن ها هستید.

در پایان دوره شما گواهینامه ای از طرف بایوهَک آکادمی هُلند دریافت می کنید. ویکی پروژه و کانال یوتیوب برای انتشار نتایج کار در دسترس شماست. بایو تکنولوژی محدودیتی ندارد. شما در اینده محصولات خود را تولید خواهید کرد که ممکن است اجزای معماری، محصولات صنعتی، آثار هنری، بیو گاز، آب تصفیه شده و یا حتی بافت ها و سازه های زنده باشد.

زمان دوره: بیست و چهارم شهریور ماه تا بیست و ششم آبان ماه ۱۳۹۴
مهلت ثبت نام: دوازدهم شهریورماه ۱۳۹۴

زمان: ۲۴ شهریور تا ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۴

– سمینار های آنلاین هفتگی از آمستردام و دو روز در هفته دسترسی تمام وقت به تجهیزات فَب لَب کاربُن برای انجام تمرینات
– گواهینامه هایی از طرف بایوهَک اکادمی هلند  و قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران اعطا می شود.
– این دوره پیش نیازی ندارد. برای اگاهی از سر فصل ها و محتوای دوره فایل پی دی اف راهنما را دانلود کنید.
– ظرفیت دوره: حداکثر پانزده نفر است. ثبت نام پیش از موعد ممکن است به دلیل تکمیل ظرفیت متوقف شود.
– هزینه دوره ۱۰۰۰ یورو است که به صورت اسکناس یورو یا حواله بانکی معادل مبلغ ریالی  قابل پرداخت است.
– شهریه غیر قابل بازپرداخت است.
– شهریه شامل هزینه اقامت در تهران نیست.
– تعداد محدودی کمک هزینه ثبت نام از طرف کاربُن به مبلغ ۱۲۵ یورو به دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر اعطا خواهد شد. دو کمک هزینه ۳۷۵ یورویی از طرف گروه هلندی به دو نفر اعطا می شود.
– برای ثبت نام به نشانی www.carbonstudio.ir مراجعه کنید.
تلفن: ۰۲۱۸۸۳۵۷۲۸۸
سایت مرتبط: www.ceat.ir
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook