سومین اطلاعیه دبیرخانه دومین دوسالانه معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران

سومین اطلاعیه دبیرخانه دومین دوسالانه معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران

به گزارش معمارنیوز، بنا بر اطلاع دبیرخانه دومین دوسالانه معماری، شهرسازی و طراحی داخلی؛ به اطلاع مخاطبین محترم می رساند بنابر پیگیری جمعی از دلسوزان معماری ایران و همکاری سخاوتمندانه ی آنان با دبیرخانه در اجرای هرچه بهتر این رویداد و  بنابر تماس های گرفته شده با دبیرخانه دومین دوسالانه معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران نکات زیر مطرح و بررسی گردیده اند و نتیجه به اطلاع عموم می رسد:

۱.    اسنادی از زمین مسابقه طراحی مدرسه در روستای ده نو(بخش نخست دوسالانه) شامل تصاویری جدیدتر از سایت و فایل دقیق زمین اماده گردیده است و در فایل قابل دانلود درج شده در ذیل همین خبر گنجانده شده است.
۲.    مقطع تحصیلات در بخش طراحی مدرسه صرفا ابتدایی و جنسیت پسر در نظر گرفته شود. هرچند که دبیرخانه تاکید دارد در مناطق محروم این خط کشی ها خیلی شفاف نیستند و بهتر است معماران گرامی به مسائل بیش از نرم های طراحی بیاندیشند.
۳.    جایزه نقد معماری ایران(بخش دوم دوسالانه) محدود به تحصیلات تکمیلی یا رشته ی خاص معماری نمی باشد. منتقدین عزیز می توانند در تمام مقاطع و رشته ها مکتوبات خود را بر اساس همان فرمت تعریف شده به دبیرخانه ارسال نمایند.
۴.    جایزه نقد معماری ایران نخستین بار است که در تاریخ معماری ایران برگزار می گردد. مشخص است که نوشتارهایی که در باب تبیین حدود نقد، یا توسعه دانش نقد معماری نوشته شوند نیز به نوعی نقد محسوب می گردند. بنابراین دبیرخانه و هیات داوران مانعی در دریافت اینگونه از مکتوبات در  بخش جایزه نقد معماری ایران نمی بینند و آنان را قابل بررسی همچون دیگر آثار نقد می دانند.
۵.    نمایشگاه آثار منتخب معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران(بخش سوم دوسالانه) برای آثار اجرا شده و نشده توسط معماران ایرانی می باشد. محدودیت اجرایی شدن اثر در باب این بخش وجود ندارد. همچنین طرح های کشیده شده برای مسابقات دیگر می توانند در همان قالب آثار اجرا نشده ارسال گردند.
۶.    محدودیتی برای تعداد آثار ارسال شده به بخش نمایشگاه(بخش سوم دوسالانه) وجود ندارد. دبیرخانه با همکاری گالری های تهران تلاش دارد تا حداکثر پوشش را در این زمینه انجام دهد و از حذف اثری به علت صرفا محدودیت فضا اجتناب ورزد.

• دریافت مدارک مورد نیاز

 

بروزرسانی مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۵:
دبیرخانه «دومین دوسالانه ملی معماری،شهرسازی و طراحی داخلی ایران » فیلمی کوتاه از نظرات دانش آموزان مدرسه در روستای ده نو تهیه و در سایت موسسه هنر معماری جهت مشاهده شرکت کنندگان آپلود نموده است.
• مشاهده ی فیلم

 

لینک مرتبط: تکمیل اطلاعات فراخوان «دومین دوسالانه ی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران»

پوستر جدید
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook