رتبه ویژه انجمن مفاخر معماری ایران به کتاب «آسیب شناسی و مرمت بناهای تاریخی»

کتاب «آسیب شناسی و مرمت بناهای تاریخی» دکتر علی مختاریان رتبه ویژه انجمن مفاخر معماری ایران را کسب و از سوی مسئولان مربوط مورد قدردانی قرار گرفت.

کتاب «آسیب شناسی و مرمت بناهای تاریخی» دکتر علی مختاریان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سومین دوره جایزه کتاب معماری و شهرسازی دکتر منوچهر مزینی، موفق به دریافت رتبه ویژه شده و از سوی سید علیرضا قهاری رئیس هیات مدیره انجمن مفاخر معماری ایران و ابراهیم حقیقی رئیس هیات مدیره موسسه مطالعاتی فرزان زهرا حقیقی مورد قدردانی قرار گرفت.

این کتاب که دارای ۲۰۰ صفحه است، در ۶ فصل: شناخت بناهای تاریخی ارزشمند، بناهای تاریخی در ایران، آسیب شناسی بناهای تاریخی، آسیب شناسی کالبدی بناهای تاریخی، آسیب‌های معماری و تزئینات وابسته به آن و آسیب‌های شهری و شهرسازی و محیطی، به صورت تخصصی به مباحث مربوط به آسیب شناسی و مرمت بناهای تاریخی پرداخته، به شمارگان ۱۰۰۰ نسخه از سوی نشر پارسیا منتشر و در ابتدای سال جاری روانه بازار شده است.

لینک مرتبط: انتشار کتاب “آسیب شناسی و مرمت بناهای تاریخی”

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “رتبه ویژه انجمن مفاخر معماری ایران به کتاب «آسیب شناسی و مرمت بناهای تاریخی»”

  • محمدعلی استادعلی wrote on ۱۵ بهمن, ۱۳۹۴, ۲۱:۵۱

    باسلام و درورد
    بنده افتخار شاگردی دکتر مختاریان رو داشتم. ایشون علاوه بر اینکه استاد بسیار عالی هستن (هم از نظر تدریس و هم اخلاق) این کتاب رو هم لطف کردن و معرفی کردن، بسیار عالی و جامع هست. هر کسی که علاقه به بناهای تاریخی و مرمت و … داره حتما بخره و استفاده کنه. باتشکر

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook