“CHOCOBEN” ؛ طرحی از ایران در فینال مسابقه معماری ARCHITIZER 2016

طراحی پروژه «شوکوبن» شانس این را دارد که جایزه معماری ARCHITIZER 2016 را از آن خود کند.

مسابقه ARCHITIZER در میان مسابقات بین المللی که به شکلی اختصاصی مربوط به معماری هستند، یکی از معتبرترین آنهاست که هرساله در آمریکا برگزار می‌شود.

بیش از هفتاد داور از سراسر جهان هزاران پروژه معماری کاندید شده را داوری می‌کنند؛ به این ترتیب که در مرحله اول آثار رسیده از اقصی نقاط دنیا را بررسی و قضاوت کرده و در هر زمینه پنج پروژه را انتخاب می‌کنند و به فینال می‌فرستند پس از آن مرحله دوم داوری آغاز می‌شود که پانزده روز آثار و پروژه‌های به فینال راه یافته در معرض افکار عمومی قرار می‌گیرد و در نهایت دو پروژه حائز رتبه می‌شود؛ یکی برترین معماری از نگاه داوران و دیگری برترین معماری از نگاه مردم.

 

امسال طرحی از محمد مهدی فخیمی به مرحله‌ی فینال این مسابقه راه یافته است. نام این طرح «شوکوبن» CHOCOBEN است. این پروژه در تهران و در منطقه‌ی پاسداران طراحی و اجرا شده است.
فخیمی این طرح را در زمستان سال جاری اجرایی کرده است.

 

محمد مهدی فخیمی، آرشیتکت ایرانی که پیش از این، سابقه کسب مدال برنز مسابقات بین‌المللی طراحی آمریکا INTERNATIONAL DESIGN AWARD 2014 را در کارنامه موفق خود داشته، و همچنین در سال ۲۰۱۵ موفق به دریافت مدال نقره مسابقات طراحی A DESIGN INTERNATIONAL AWARD 2015  کشور ایتالیا در رشته طراحی معماری داخلی شده است.

 

طرحِ «شوکوبن» هم اکنون با کسب ۶۲ درصد آرا در جایگاه نخست رای‌گیری مردمی قرار دارد.

• رای گیری مردمی برای انتخاب بهترین معماری از نگاه مردم در این لینـــــــــک انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook