دومین همایش چگونگی اخذ پذیرش معماری از دانشگاه های آمریکا

پس از برگزاری همایش اول، و با توجه به استقبال گسترده و بازخوردهای بسیار مثبت از آن، همایش دوم چگونگی اخذ پذیرش معماری، توسط شرکت مهندسی سلسه رویدادهای مهراز، در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مردادماه ۹۴ در محل فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین، برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است این آخرین همایش از این دست خواهد بود.

در این همایش، ابتدا دانشگاه های آمریکا در رشته معماری در مقاطع مختلف معرفی و تقسیم بندی شده و سپس کلیه مراحل صفر تا صد چگونگی اپلای و مدارک لازمه مفصلا توسط دانشجویانی که خود موفق به اخذ پذیرش و کمک هزینه تحصیلی شده اند، توضیح داده می شود.
هدف از همایش این است که شرکت کنندگان توانایی کلیه امور مربوط به اپلای، زمان بندی ها، و انتخاب دانشگاه ها را خود به شخصه، بدون کمک گرفتن از موسسات ثانویه، و با صرف حداقل هزینه ها پیدا کنند.

در نشست چهارساعته اول به چرایی پذیرش، معرفی دانشگاه های آمریکا در رشته معماری، معرفی برنامه های مختلف موجود تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های آمریکا و توضیح تفاوت مابین آن ها؛ زمان بندی، هدف گذاری و برنامه ریزی اپلای می پردازیم.
دومین نشست چهار ساعته به چگونگی آماده سازی مدارک اپلای، آزمون های زبان مورد نیاز، نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای این آزمون ها، به علاوه لزوم و نحوه نامه نگاری با اساتید دانشگاه های مربوطه، پیش زمینه و تبدیل نمره و معدل خواهد پرداخت.
در نشست چهار ساعته سوم، به سایر مدارک مورد نیاز از قبیل رزومه، معرفی نامه و نامه توضیح هدف، در بخش اول، و نمونه رایتینگ و پروپوزال (برای پذیرش دکتری معماری)، در بخش دوم این نشست، پرداخته خواهد شد.
نهایتا نشست چهار ساعته آخر به معرفی یکی از اقلام خاص رشته معماری برای پذیرش یعنی پورتفولیو خواهد پرداخت و پس از آن، نکات ضروری دیگر از قبیل زمان و نحوه ترجمه و پست مدارک، نحوه پرداخت هزینه اپلای، معرفی سایت های مهم در این پروسه و نیز معرفی برنامه های بعدی این مجموعه می پردازد.

محورهای همایش:
رویداد اول تمامی نکات مربوطه در رابطه با اخذ پذیرش در رشته معماری را پوشش می دهد. این برنامه کلیه سوالات شما را از شروع پروسه اپلای تا مراحل اخذ ویزا در بر می گیرد:
How to Apply
Why
Who
Where
Which
When
what

دبیرخانه:
تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان کاج جنوبی، بن بست اول، پلاک ۷، طبقه اول
تلفن: ۰۹۱۲۲۴۲۹۳۸۱ – ۰۹۱۲۵۴۶۷۵۳۶       فکس: ۸۸۹۵۴۲۴۴-۰۲۱
ایمیل: Info@ruydaad.org
سایت مرتبط: www.ruydaad.org
* جهت دریافت برنامه ی همایش اینجا کلیک کنید.
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook