انتقادی از زیباسازی تهران در مسابقه طراحی نماد حجمی میدان انقلاب به قلم خوانندگان

محمدرضا کاشانی- معمار نیوز- بی توجهی به مسابقات معماری، گویا سبقت آنچنانی توسط برگزارکنندگان به خود گرفته است، این روزها کمتر مسابقه ای برگزار می شود، که دچار حاشیه، بی توجهی و بی نظمی برگزارکنندگان نشده و منجر به تخلف نشود. اینار تاخیر در اعلام نتایج و عدم رعایت زمانبندی اعلام شده از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان برگزار کننده مسابقه طراحی نماد حجمی میدان انقلاب اسلامی تهران را به قلم خوانندگان، در ادامه می خوانیم.

با سلام و عرض ادب
مدیریت محترم سایت معمار نیوز
طی فراخوانی که سازمان زیباسازی شهر تهران برای طراحی المان میدان انقلاب انتشار کرده بود خلف وعده کرده و قوانین مسابقات را مراعات نکردند  طبق آیین نامه شورای عالی انقلاب راجب به مسابقات معماری کارفرما موظف می باشد نتایج داوری را طبق زمانبندی اعلام شده در فراخوان اعلام کنند  غیر از داوران ؛ شخص حقیقی و حقوقی دیگری نمی تواند درامر داوری دخالت کند با استناد به این آیین نامه در مسابقه میدان انقلاب به این نکته توجه نکرده وتخلف صورت گرفته است. طرحها داوری شده و نتایج و روند داوری اعلام نشده است و دبیر خانه ی مسابقه نیز طی تماس صورت گرفته گفته اند که مدیران شهری نظر نهایی را خواهند داد …و نزدیک به دو ماه است که نتایج را اعلام نکرده اند بنده از شما تقاضا دارم این تخلف را در سایت فاخر خود انتشار کنید و این تخلف را به چالش بکشید تا شاید قطره ای در روند بی نظم و بی قانون مسابقات ایران  تاثیر بگذارد با تشکر
اسحاقی/داوری

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۹ نظر on “انتقادی از زیباسازی تهران در مسابقه طراحی نماد حجمی میدان انقلاب به قلم خوانندگان”

  • محمدرضا wrote on ۶ مهر, ۱۳۹۳, ۱۷:۲۷

    دوست دارم نتایجبرگزار شه تا ببینم چرا مواقعا حذف شدیم. اگر سایت بخواد کارمونو در اختیارش میزاریم

  • سالار زینت الدینی wrote on ۷ مهر, ۱۳۹۳, ۱۲:۴۸

    متاسفانه در چند روز اخیر به هیچ تماسی پاسخگو نیستند.

  • صبا wrote on ۸ مهر, ۱۳۹۳, ۹:۲۵

    هنوز نتایج مسابقات قبلیشونو اعلام نکردن فراخوان مسابقه جدید میذارن

  • شینا wrote on ۸ مهر, ۱۳۹۳, ۱۶:۵۸

    این اتفاقات عادی شده. بیشتر مسابقات معماری اینجوری داره پیش میره! نه وضعیت داوری مشخصه و نه جدول زمانبندی مسابقات اعتباری داره! چند مسابقه شرکت کردم که همشون اینطور بوده!حتی برای من  اتفاق افتاده که تو یه مسابقه وقتی طرح من بهتر از افراد از قبل تعیین شده… بود و برنده اعلام شدم بعد از اعلام برنده مسابقه منحل شد!  اینجوریه نظارت بر مسابقت دوستان!

  • amir wrote on ۸ مهر, ۱۳۹۳, ۲۱:۴۲

    متاسفانه دوستان در سایت خبری معمار نیوز در رابطه با نظرات به حد افراطی به مصلحت اندیشی توجه می کنند و بسیاری از اون ها رو حذف می کنند. حتی اینجا هم نمیشه حرف زد.

  • مدیر سایت wrote on ۹ مهر, ۱۳۹۳, ۲۰:۰۱

    دوست گرامی،
    منطقاً انتشار کامنت هایی که دارای ادبیات رسمی نیستند، امکان پذیر نمی باشد.
    با احترام
    تحریریه معمار نیوز

  • مهران wrote on ۲۰ مهر, ۱۳۹۳, ۱۲:۴۶

    با سلام
    فقط یک سوال ذهن من رو مشغول کرده و از مسوولان میپرسم، آقای دکتر قالیباف آثار معماری میدان نقش جهان زبان زد مردم جهان است.سالها پیش پروژه در سطح شهری اجرا شده است و تبدیل به پروژه فاخر شده است…….. امروز بعد از گذشت سالهای بسیار زیاد و ادعای مدیریت مدرن شهری ،برای کلانشهر تهران ، برگزاری یک مسابقه در این حیطه و مدیریت آن، و همچنین برنامه ریزی آن بصورت مرحله ای( توجه داشته باشید که فقط مدیریت برگزاری مسابقه است، انجام پروژه خود داستان دیگریست…..) آنقدر مشکل است که به ۲ ماه زمان احتیاج دارد؟ با این همه حاشیه؟؟؟

  • j wrote on ۱ آبان, ۱۳۹۳, ۰:۵۴

    نمی خواهم تلخ بنوسیم، درس خواندم که چراغی روشن کنم، قدمی بردارم، برای خودم حداقل…توانایی تعظیم کردن و سر فرو آوردن در مقابل این بازار رنگارنگ را ندارم، مسیرم می شود مسابقه…برگزار می شود با هزار جور ابهام! با هزار جور حرف و حدیث! برای من تکراریست این شبهات، پیش از این هم دیدم، شنیدم! زمان می گذارم…روزهایم، شبهایم…همه ی فکرم می شود پاسخ دادن به یک مسئله! در نظر گرفتن همه ی جوانبش! خط می کشم، اضافه می کنم، حذف می کنم… دوباره می کشم! زمان می گذارم…تردید، نا امیدی، یقیین…جرقه می زنم! آتش می گیرد بالاخره! جان می گیرم!
    اطرافم را نگاه می کنم بیشتر از من ها جان گرفته اند در این راه…همه چراغ هایمان در دست کنار هم می ایستیم و انتظار می کشیم…می گویند، مراحل طی می شود. لبخند می زنیم…انتظار می کشیم!

    تلفن زنگ می زند، لغو کنید! دست نگه دارید!
    چه راحت و ساده هر چراغی را خاموش می کنید…

  • یک شرکت کننده wrote on ۲ آبان, ۱۳۹۳, ۱۲:۳۱

    جناب آقای قالیباف شهردار محترم تهران
    باسلام.باتوجه به شرایط اعلام شده برای طراحی نماد حجمی میدان انقلاب اسلامی اینجانب نیز که  در مسابقه ی فوق شرکت و با صرف وقت و تلاش زیاد طرح خود را تهیه و ارائه نمودم.لیکن متاسفانه سازمان مربوطه(زیبا سازی تهران)علی رقم تعهدات اعلام شده در فراخوان تا کنون نسبت به اعلام طرح ها در تاریخ مقرر اقدام ننموده و بر خلاف اصول اخلاقی خلف وعده کرده است.که اکنون اینجانب با توجه به رفتار غیر اسلامی سازمان فوق اعتمادم به اینگونه وعده ها ضعیف شده است و از شما به عنوان یک مدیر جهادی و رزمنده سالهای دفاع مقدس توقع دارم نسبت به پیگیری موضوع اقدام و حداقل پاسخ نتایج ۲۰طرح برگزیده را اعلام نمایند.

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook