تمدید مهلت ارسال آثار به همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان

 عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از برگزاری دومین همایش ملی معماری و شهرسازی در گذر زمان ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مکرر نویسندگان، مهلت ارسال اصل آثار به این جشنواره تا ۲۵ فروردین ماه جاری تمدید شد.

رحیم هاشم پور افزود: با اعلام فراخوان این جشنواره چکیده حدود ۵۰۰ مقاله توسط استادان و دانشجویان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت با داوری آن، ۴۰۲ چکیده مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برای اینکه این همایش بتواند بصورت سالانه و با یک هدف مشخص برگزار گردد، مدت شش سال از زوایای مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت تا اینکه سی ام اردیبهشت ماه سال گذشته اولین همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان برگزار گردید.

هاشم پور ادامه داد: همایش معماری و شهرسازی براساس یک برنامه ریزی کلان و دراز مدت در دانشکده معماری و شهرسازی تدوین شده و این دانشکده تصمیم دارد که هر ساله براساس موضوعات مهم روز و مورد توجه حوزه معماری و شهرسازی در ایران برگزار نماید.

وی، موضوع امسال این جشنواره را ˈدر جستجوی فضاهای گمشدهˈ اعلام و اظهار امیدواری کرد همانند همایش اول بتواند مخاطبین خوبی داشته و در راستای اعتلای معماری و شهرسازی کشورمان موثر واقع شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: هویت و پایداری فرهنگی، محیط مصنوع و جلوه های نمادین، بازآفرینی فضاهای گمشده، فضاهای عمومی و مکان آفرینی، ارزش های کیفی فضاها و دفاع غیرعامل در فضاهای زیستی محورهای این همایش را تشکیل می دهند.

دبیر علمی همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان خاطرنشان کرد: موضوع این همایش بر اساس اثر استاد شایگان انتخاب نشده و بدیهی است تاثیرپذیری از گفتار ایشان در مقالات ارایه شده هیچ مانعی نداشته و نویسندگان برای استفاده و یا عدم استفاده و یا حتی نقد و بررسی اثر ایشان کاملا مختار هستند.

وی، برگزاری سه پنل تخصصی و گفت و گوی آزاد با حضور چند نفر از اساتید مجرب معماری و شهرسازی را از بخش های این همایش یک روزه عنوان کرد.

دبیر علمی همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان افزود: پس از دریافت اصل مقالات و آثار به دبیرخانه همایش، نتایج نهایی داوری تا پنجم اردیبهشت ماه اعلام می شود.

فراخوان همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “تمدید مهلت ارسال آثار به همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان”

  • منافزاده wrote on ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۳, ۲۱:۰۸

    هنوز گواهی شرکت و پذیرش مقالات دوره اول ارسال نشده و هزینه های گزافی هاپولی شده که باز… گویا مد شده هر کی مشکل مالی پیدا می کنه یه پوستر چاپ می کنه و همایش و سخنرانی راه می ندازه بدون اینکه محتوایی پر بار تر شه و اندیشه ای شکوفا ! در آخر هم خودشون به خودشون جایزه می دن و … واقعا که…! معماری ما به کجا می رود؟؟؟؟ اله و اعلم

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook