برگزاری دوره عالی فرآیند روش طراحی معماری با مشارکت یونسکو

 اولین مدرسه معماری ایران با مشارکت کمیسیون ملی یونسکو-ایران  برگزار میکند:
دوره عالی  تخصصی ۸۴ ساعته  فرآیند روش طراحی معماری
در موضوع معماری ایرانی  – معماری مفهومی – معماری تجدید پذیر تهران/مهر /۱۳۹۳  (October 2014 )

مدرسه معماری فرصت و همکاران برای اولین بار در ایران ، امکان آموزش روش طراحی معماری را در  یک دوره عالی تخصصی ۸۴ ساعته فراهم آورده است. در فرآیند آموزش، دانش پژوهان پشتوانه تئوری و عملی میراث معماری ایرانی را به عنوان رکن اصلی فرایند روش طراحی خواهند آموخت.
مخاطبین دوره فرا می گیرند که میراث غنی معماری ایرانی بر پایه ی عناصر چهارگانه زندگی یعنی آب ، باد ، خاک و نور بنا شده و این عناصر جزء لاینفک فرهنگ غنی ما در معماری ایرانی است و وظیفه دارند این فرهنگ غنی را در طراحی های کاربردی خود فراگرفته و در پروژه های واقعی به نسل های بعد به طور صحیح منتقل کنند؛  و اینکه مهم،  وظیفه راهبردی مدرسه معماری و وظیفه ذاتی یونسکو است .در این میان کارشناسان خبره سازمان انرژی های نو ایران طی هماهنگی های بعمل آمده آموزش صحیح کاربرد عناصر چهارگانه تجدیدپذیر معماری ایرانی را در ۴ مبحث تاسیسات تجدیدپذیر قابل تعامل با محیط زیست، توجیه اقتصادی ، انرژی و مهندسی ارزش ساختمان های در دستور کار طراحی دانشجویان مدرسه تدریس می کنند.
 فرآیند آموزش روش طراحی معماری در دو بعـد .
 الف ـ بینش و نگرش معماری: در این بخش دانشجویان چگونگی ورود به موضوع طراحی معماری را آموخته و ساختار فکری آن ها شکل می گیرد  و ذهنشان برای درک صحیح مفاهیم و ارزش های منطقه طراحی(سایت) و داستان ماجرای طراحی آماده می شود .
  ب ـ دانش و روش طراحی  :  با آموزه هایی که دانشجو از مفاهیم و ارزش هایی که در بخش پیشین آموخته ؛ توانمند و آماده شده و به درستی روند شکل گیری مفاهیم روش طراحی را از ذهن تحلیلگر و ارزشیاب به انگشتان خود و سپس با خلاقیت به کاغذ و ماکت اجرایی منتقل می کند .

برگزار کنندگان :  مدرسه معماری فرصت و همکاران  کمیسیون ملی یونسکو _ ایران
مدرسان اصلی دوره  : دکتر محمد حسین فرصت / معمار و مدیر مدرسه معماری
پروفسور بهرام همتی نژاد / دانشمند یک درصد ISI جهان در سال ۲۰۱۴
جناب بهروز رضوی / روایت گر معماری ایران

زمان برگزاری دوره :
۱۷ مهرماه الی ۱۱ دی ماه سال ۱۳۹۳
ساعات برگزاری دوره ها :
روزهای پنج شنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۸  مکان برگزاری دوره :
سازمان انرژی های نو ایران (سانا)
گواهی دوره:
طی تفاهم به عمل آمده با کمیسیون ملی یونسکو _ ایران ، گزارش عملکرد دانشجویان در فرایند آموزشی ترم به سازمان جهانی یونسکو گزارش داده می شود و دانشجویان در پایان دوره از مدرسه گواهی نامه مشترک با یونسکو را دریافت می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های  ۲۲۶۰۸۵۴۲-۰۲۱ و ۲۲۶۳۸۳۹۷-۰۲۱  تماس بگیرید .
آدرس سایت  مدرسه: www.FschoolA.com
آدرس ایمیل: FA.school.a@gmail.com
آدرس سایت کمیسیون ملی یونسکو-ایران:  http://www.irunesco.org

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook