برندگان چهاردهمین رقابت جایزه ی شیکاگو

انجمن معماری شیکاگو، برندگان چهاردهمین رقابت جایزه ی شیکاگو برای طراحی کتابخانه ریاست جمهوری باراک اوباما، را در حالی معرفی نمود که اخیرا شیکاگو به عنوان یکی از سه شهر در نظر گرفته شده برای میزبانی این کتابخانه برگزیده شده است.

طرح های رسیده از سراسر ایالات متحده، با هدف پیش بینی یک کتابخانه صورت گرفته اند که علاوه بر ارائه امکانات اولیه جهت برنامه های اجتماعی، به نمایش مجموعه ای از یادگارهای زندگی باراک اوباما بپردازد.

از شرکت کنندگان خواسته شد تا با در نظر گرفتن بافت ساختمانی در داخل شهر شیکاگو، طرحی متفکرانه را پیشنهاد دهند که نه تنها به ترویج یادگیری و اکتشاف کمک کند که الهام بخش بحث های عمومی نیز باشد. جهت تشویق بیشتر به خلاقیت، برنامه ی کتابخانه نامشخص بود و شرکت کنندگان اختیار داشتند تا پیرامون چگونگی ترکیب این عناصر مدنی و آموزشی در طرح، خود تصمیم بگیرند.

در نهایت، هیات داوران، دو برنده را به همراه سه طرح افتخاری را انتخاب نمودند.

دو طرح برنده:

سه طرح تقدیر شده:

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook