بررسی «معماری تلفیقی» در برنامه «سفید» شبکه آموزش

در برنامه ی سفید هفته آینده، جناب مهندس محمد مهدی فخیمی؛ معمار، مولف و مدرس دانشگاه و برنده مهم ترین مسابقات طراحی و معماری جهان در سالهای متوالی، شنبه شب مهمان دکتر امیر محمد خانی کارشناس برنامه می باشد و در این برنامه به بررسی «معماری تلفیقی» می پردازد. که البته در این میان به آثار و جوایز کسب شده هم پرداخته خواهد شد.

محمد‌مهدی فخیمی طراح و معمار جوان ایرانی امسال توانست در دو مسابقه بین‌المللی طراحی معماری ۲۰۱۶ ایتالیا به نام «جایزه بین‌الملل طراحی» (A DESIGN INTERNATIONAL AWARD ) … و مسابقات جهانی معماری آمریکا به نام «آرکیتایزر» (ARCHITIZER)، رقبای خود را پشت سر بگذارد و جوایز این دو رقابت جهانی را دریافت کند. او همچنین پیش از این و در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ هم توانسته بود مدال های برنز و نقره مسابقات جهانی طراحی و معماری داخلی را کسب نماید.

کتاب «طراحی داخلی از معماری تا دکوراسیون داخلی» و نیز کتاب «معماری و شهرسازی تله دموکراتیک» بعلاوه چندین مقاله تخصصی در زمینه های هنر، زیبایی شناسی، معماری، شهرسازی، طراحی داخلی و … از تالیفاتی است که تا کنون از او انتشار یافته است.

زمان پخش برنامه: شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵؛ ساعت ۲۳ – شبکه آموزش
منبع: سفید
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook