بررسی “تفاوتهای معماری داخلی و طراحی داخلی” در برنامه «سفید» شبکه آموزش-امشب

در برنامه ی سفید این هفته، دکتر امیر محمد خانی همراه با مهمان برنامه؛ خانم دکتر رایا شهلایی، به بررسی تفاوت های معماری داخلی و طراحی داخلی می پردازند.

خانم دکتر رایا شهلایی ،متولد تهران با اصلیت ایرانی و هندی و ملیت آلمانی، ایرانی و هندی ، مسلط به ۷ زبان دنیا.
وی پس از یک کودکی ماجراجویانه و امکان کسب تجربه و زندگی در کشورهای مختلف و برداشت از فرهنگها و زبانهای مختلف بخاطر موقعیت اجتماعی و کاری خانواده, با دیپلم ریاضی و فیزیک در ایران فارغ التحصیل گشت . پس از آن در شهر Detmold در دانشگاه تخصصی معماری HS-OWL در رشته فوق لیسانس مهندسی معماری و مهندسی معماری داخلی تحصیلات خود را به پایان رساند.

همزمان در طول تحصیل خویش، تجربیات عملی خود را در دفاتر معماری و معماری داخلی همچون Gisela Hilse, NetherBlu, Zaha Hadid, وSpatial Design Studio, 100% interior بدست آورد و پس از فارغ التحصیلی در دفتر سرکار خانم Leydecker رییس خانه معماران داخلی استان NRW آلمان به عنوان معاون ایشان فعالیت خود را آغاز نمود و در نشر کتاب معماری داخلی DESIGNING INTERIOR ARCHITECTURE مسوولیت coordinator و coeditor را قبول کرد.

همزمان در دانشگاه KLM ( KUNSTHOCHSCHULE FÜR MEDIEN KÖLN) دکترای خود را در زمینه مکالمات و بازاریابی معماری به پایان رساند.
شهلایی فارغ التحصیل رشته MBA در دانشگاه CBS واقع در شهر کلن، آلمان است.
از جمله افتخارات وی کسب جایزه نفر اول معماری آجر در مسابقه موزه آجر شهر LAGE آلمان، جایزه بهترین طرح غرفه دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی ۲۰۱۱ IMM شهر کلن است.
دکتر شهلایی مدرس دانشجویان ارشد و کارشناسی در دانشگاه سوره تهران بوده است و سوابق دیگری همچون:
– مدیر گروه AMBA در مرکز معماری ایران
– آغاز فعالیت حرفه ای در ایران از سال ۱۳۹۳ با نام شرکت آرایا
– از سال ۲۰۱۰ آغاز فعالیت حرفه ای با نام INSPIRARE DESIGN را دارد.

زمان پخش برنامه: شنبه ۱ اسفند ماه ۱۳۹۴؛ ساعت ۲۳ – شبکه آموزش
منبع: سفید
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook