اهدای جوایز مسابقه “پیشنهادی برای تهران” همزمان با “چهارمین نکوداشت روز تهران”

موسسه تهران، مطالعات کلانشهر برگزار می کند:
“گفتگوهای شهر” همزمان با “چهارمین نکوداشت روز تهران”

برنامه روز دوم با عنوان “گفتگوهای شهر” به شرح زیر است:
اهدای جوائز و تقدیر از شرکت کنندگان سومین مسابقه “پیشنهادی برای تهران”

اعضای پنل گفتگو: (مربوط به مسابقه)
فرهاد احمدی
گیتی اعتماد
محمد سعید ایزدی
سید محمد بهشتی
آذر تشکر
سید محسن حبیبی
فرخ زنوزی
علی محمد سعادتی
محمدرضا قدوسی
اسکندر مختاری

زمان: جمعه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۴، ساعت ۱۶ الی ۲۰
مکان: باغ موزه قصر، سالن فرخی یزدی
خیابان شریعتی، خیابان پلیس، میدان پلیس

 

• اعلام نتایج:
(بروزرسانی در هفته ی پایانی آبان ۹۴)

پس از ارزیابی اولیه ازمیان ۶۴ طرح رسیده به دفتر موسسه تهران، ۲۴ طرح را شایسته رقابت در مرحله نیمه نهایی تشخیص داد. سپس از میان طرحهای رسیده به مرحله نیمه نهایی تعدادی انتخاب شده و در نهایت ۶ طرح به مرحله فینال راه یافتند. با توجه به مراحل گفته شده از میان ۶ طرح فینال با توجه به لزوم انتخاب مقامهای اول تا سوم، رأی هیات داوران به شرح زیر اعلام می‌گردد:

هیئت داوران طرحهای ذیل با
– کد ۱۵۰ : خانمها ژینوس مباشر فرد و میترا تفضلی که در کنار پیشنهاد رویداد شهری، به مرمت بافت توجه کرده بودند.
– کد ۱۶۳ : خانم آنا اخلاقی و آقایان سلمان زنگنه و حسین کریمی که فضاهای خردی را برای ساماندهی رویداد شهری‌اش پیشنهاد داده بود.
– کد ۱۴۲ : خانم عاطفه موسوی و اقای مهدی پناهی که برخوردی هنرمندانه با برگزاری رویداد داشتند.
– کد ۱۷۹ : آقایان محسن فاضلی پیر کاشانی و مهران زارعیان که به برگزاری اتفاق در شب معطوف شده بود.

در جمع بندی همه این طرحها سعی کرده بودند با ترسیم رویدادی محلی به زندگی ساکنان محله عودلاجان معنا بخشیده و در جهت ارتقای آن بکوشند و بخشی از مشکلات این محله را با مداخله های محدود حل کنند شایسته تقدیر دانست و لوح تقدیر به برگزیدگان اهدا گردید.

هیأت داوران دو طرح با کدهای زیر را بعنوان دیگر طرحهای فینالیست شایسته تقدیر دانست و لوح تقدیر به برگزیدگان تعلق گرفت:
– کد ۱۰۳ : خانم فرشته اسدزاده شیخ جانی و اقای ایوو پکچ که الگویی برای باز زنده سازی بافت بر اساس اقتصاد خرد پیشنهاد داده بودند.
– کد ۱۶۲ : خانمها نیلوفر نیکسار، سارا انواری، مژگان خلیل زاده و آقایان پوریا جهانشاد و حسین عزیزی که الگویی میان مدت، هنرمندانه که توجه به محیط زیست داشت را در طرح خود گنجانده بود.

رتبه سوم:
کد ۱۲۳ : آقای امیر حسین رضایی به دلیل ارائه الگویی میان مدت برای احیای بافت و و کد ۱۹۹ خانمها نرجس زیودار، آمنه کریمیان، سمیرا اسکندری و سارا کمالموند به دلیل طرح باززنده سازی بافت با تاکید بر یکی از عناصر آن به صورت مشترک حائز رتبه سوم و هرکدام برنده یک سکه طلای بهار آزادی، مجموعا دو سکه بهار آزادی، لوح تقدیر و تندیس برنزین مؤسسه تهران، مطالعات کلانشهر

رتبه دوم:
کد ۵۵ : خانمها آیلین عادلی نیک، آرمیتا ارمند، منا افروغ و اقایان محمد ابراهیم تاجیک، علیرضا موحدی راد، امید محمدی به دلیل توجه به بافت با تاکید بر رویدادی دائمی در آن، مقام دوم و برنده چهار سکه طلای بهارآزادی و لوح تقدیر و تندیس سیمین مؤسسه تهران، مطالعات کلانشهر

رتبه اول:
جایزه اول مسابقه تهران و هفت سکه طلای بهارآزادی، لوح تقدیر و تندیس زرین مؤسسه تهران، مطالعات کلانشهر به کد ۱۸۰ : خانمها آتوسا ابو حمزه، الهه سمندی و آقای محمد امین محمدی به دلیل ارائه الگویی برای باززنده سازی محله با توجه به اقتصاد و فرهنگ تعلق گرفت.

 

لینک مرتبط: مسابقه تهران ۱۳۹۴؛ “پیشنهادی برای باززنده سازی و ارتقای کیفی زندگی در محله عودلاجان”

دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۲ نظر on “اهدای جوایز مسابقه “پیشنهادی برای تهران” همزمان با “چهارمین نکوداشت روز تهران””

  • mim wrote on ۲۴ آبان, ۱۳۹۴, ۱۳:۰۰

    لطفا آثار رو منتشر کنید
    از موسسه تهران هم خواهشمندیم اعلام کنند داوری مرحله اول آثار رو چه کسی انجام داده و چرا این نکته در بیانیه آغازین مسابقه ذکر نشده بود که داوری در چند مرحله انجام می شه
    و بخشی از طرح ها که تعداد اون ۲۴ طرح از ۶۴ طرح در بررسی اولیه شایسته ورود به مرحله دوم می شوند؟
    موسسه تهران پاسخ گو باشند که کارشناسان مرحله اول چه کسانی بودند. و چه معیار هایی برای غربالگری آثار داشتند. چرا موسسه تهران در بیانیه مسابقه ذکر کردند که طرح مسابقه باید پیشنهادی مربوط به یکی از لکه های تخریب شده و یا تمامی آنها باشد ولی داوران در روز اعلام نتایج اعلام می کنند کارهایی واجد ارزش هستند که کل بافت رو مد نظر قرار دادند.
    و یک گله اساسی چرا مدیر مسابقه در تمام رزهای برگزاری اون در ساعاتی که خودشون قید کردند پاسخگوی تلفنی یا پیامکی یا تلگرامی نبودن و تا روز ۲۵ مهر چه کسی مسئول جمع آوری سوالات و پاسخ به اونها بوده که این امر رو انجام نداده؟؟؟
    این نیز بگذشت…

  • دال wrote on ۲ آذر, ۱۳۹۴, ۱۳:۵۴

    واقعا خنده دار بود! اینا که طراحی شهری و برنامه ریزی شهری میخواستن، چرا ۴ تا معمار گذاشتن داور. موضوع هم باز بود و گفته بودن برای لکه ها (پروژه) تعریف کنید. هر کسی اینارو میزاره کناره هم میگه حتما باید معماری کرد. آخرش طرف تو خرابه ها ۴تا درخت گذاشته و ۲تا شیت کامل متن نوشته برنده شده. خوب از اول داورها رو طراح شهری میزاشتید یا میگفتید که ترجیحا طراحی شهری میخواید که ملت تکلیفشون رو بدونن و وقتشون رو هدر ندن! پروژه تعریف کردن واسه لکه ها با اینکه بگیم کاشکی کل عودلاجان فلان بشه خیلی فرق داره و معماری نیست! کل حرفم اینه که به احتمال زیاد خود احمدی و بهشتی و اینا هم گفتن پس چرا مارو دعوت کردید؟ ……

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook