انتشار کتاب «مباحث کلیدی در روش تحقیق و مقاله نویسی در معماری و شهرسازی»

انتشار کتاب «مباحث کلیدی در روش تحقیق و مقاله نویسی در معماری و شهرسازی»

تألیف: دکتر اسلام کرمی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶

دکتر کرمی دربارهٔ این کتاب چنین شرح داده اند:
امروزه دستیابی به معماری و شهرسازی مطلوب که با تکنولوژی و فناوری در ارتباط است در گرو خلاقیت و نوآوری است که برای نیل به آن، باید ملزومات تحقیق در آن رشته شناخته شود تا بدین معنی بتوان از طریق تحقیقات، یک نوآوری، یک خلاقیت و یا یک ذهنیت جدید ایجاد کرد.

کتاب حاضر با زبانی ساده به معرفی معنا و مفهوم پژوهش در معماری و شهرسازی و ویژگی های رویکردهای پژوهشی در حوزه معماری و شهرسازی می پردازد.

وی اضافه کرد: این کتاب در قالب ۹ محور جنبه های عمده پژوهش در روش تحقیق و مقاله نویسی را معرفی می کند و هر کدام از این محورها شامل تحلیل در همان حوزه است.
هدف از این نوشته شناخت و معرفی جنبه های روش تحقیق و مقاله نویسی در معماری و شهرسازی است که می تواند مورد توجه استادان و دانشجویان قرار گیرد و توجه آنان را نسبت به جایگاه پژوهش در توسعه حوزه معماری و شهرسازی بیش از پیش جلب کند.
منبع: آنا

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook