انتشار کتاب خیابان ولیعصر،میراث معماری و شهرسازی تهران

سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری دانشگاه تهران، کتاب «خیابان ولیعصر،میراث معماری و شهرسازی تهران» را به قلم اسکندر مختاری، محمدحسن طالبیان، سیداحمد طباطبایی و پیروز حناچی منتشر کرد. این کتاب روایتی از چگونگی به هم پیوستن دو کانون زیستی «تهران» و «شمیران» از طریق یک راه ارتباطی یعنی خیابان ولیعصر است. کتاب، تلاشی است برای احصاء ارزش ها، معرفی و شناساندن آن به مردم به ویژه در دوره ای که تغییرات محیط شهری سرعت روزافزونی به خود گرفته است.

کتاب خیابان ولیعصر،میراث معماری و شهرسازی تهران توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری هنر معماری قرن در شمارگان ۱۰۰۰ جلد با ۱۷۸ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان در ۷ بخش؛ ۱- بستر سیاسی ۲- بستر تاریخی ۳- خیابان ولیعصر نماد تهران در دروان مدرن ۴- انقلاب اسلامی، خاطرات جمعی ، تداوم حیات مدنی ۵- خیابان ولیعصر، یک اثر تاریخی، فرهنگی ۶- فرسایش تدریجی ۷-خلاصه سوابق و اقدامات حفاظتی خیابان ولیعصر منتشر شده است.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook