انتشار سند چشم انداز پیشنهادى معمارى آینده ایران و آغاز نظر سنجی یک ماهه

بر اساس دستور شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبرى، “بنیاد معماری انقلاب اسلامی” موظف گردید تا در راستای سند چشم انداز ایران ١۴٠۴ چشم انداز پیشنهادی معماری ایران را ارائه نماید و اکنون بر اساس تلاش چهارساله ی این بنیاد، سند مذکور تهیه شده و در مراسمی با عنوان “چشم انداز پیشنهادی معماری ایران” رونمایی گردید.

حاضران در مراسم رونمایی را چهره های ماندگار، نخبگان دانشگاهی، مدیران پژوهشکده ها، مدیران دستگاه های اجرایی و وزارت خانه ها تشکیل می دادند.

سند مذکور حاصل همکاری میان رده های مدیریتی دولتی، ١٧ دانشگاه برتر کشور و بیش از ٢۵ نهاد و سازمان علمی و اجرایی است؛ متولیان تولید سند چشم انداز پیشنهادی معماری ایران، سند مذکور را در وبسایت بنیاد معماری انقلاب اسلامی منتشر نموده و به مدت یک ماه برای نظرسنجی از نخبگان و صاحب نظران آن را در دسترس عموم قرار داده است.

شایان ذکر است که مراسم هم اندیشی، دوشنبه ۲۸ تیر ماه در سالن های حوزه هنری، شامل یک نشست در صبح و ۷ نشست تخصصی همزمان در بعد از ظهر، از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸ عصر برگزار گردید. و حضور در مراسم مستلزم دعوتنامه رسمی بوده است.

با حضور:

• دریافت سند:
دانلود فایل

لطفاً نظرات خود را به ایمیل info@adap.ir ارسال فرمایید.
سایت بنیاد معماری انقلاب اسلامی: www.adap.ir
دریاقت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook