اعلام هیئت داوران مسابقه طراحی پنج میدان اراک

اسامی هیئت داوران مسابقه طراحی پنج میدان شهر اراک اعلام شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه طراحی پنج میدان شهر اراک ، اسامی اساتید و اعضای هیئت داوران فراخوان به شرح ذیل اعلام می گردد:

آقایان اساتید:
دکتر اسماعیل شیعه (شهرساز)
مهندس محمد حسن داورزنی (طراح صنعتی)
هنرمند سید مجتبی موسوی (مجسمه ساز )
دکتر بابک اسلامی مجاوری (معماری)
مهندس حمید رضا نوازنی (طراح شهری )
دکتر محمد حسین مقدسی (طراح صنعتی ) – داور علی البدل

فاطمه عسگری دبیر فراخوان طراحی پنج میدان با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری اراک با هدف بهسازی و بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به میادین اراک طراحی پنج میدان منتخب شهر اراک (میدان امام حسین (ع) – میدان سرداران – میدان نماز – میدان ورزش – میدان صنعت ) را با دعوت کلیه هنرمندان ، دانشجویان ، متخصصین و افراد خلاق و علاقمند به حوزه معماری و طراحی شهری به مسابقه گذاشته است.
دبیر فراخوان ضمن اشاره به اینکه مهلت ارائه آثار در این فراخوان از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه آغاز گردیده است و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۵ تیر ماه تمدید شده است، بیان داشت: گزینش نهایی و داوری آثار در روز چهارشنبه ۹۴/۵/۷ انجام خواهد شد . و تنها آثاری شرایط حضور در بخش داوری را دارا می باشد که مطابق با دستورالعمل نحوه ارائه طرح اعلام شده در آیین نامه فراخوان باشند.
وی ادامه داد: اعلام نتایج و اسامی برگزیدگان در مراسمی با عنوان آیین اختتامیه فراخوان در روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۵/۸ با حضور تمامی شرکت کنند گان و برگزیدگان و داوران فراخوان اعلام می گردد.

شایان ذکر است ، جزئیات آیین نامه این فراخوان و اطلاعات کلی در خصوص تاریخچه شهر اراک و میادین مورد نظر شامل : موقعیت میدان بر روی نقشه هوایی ، نقشه میادین ، عکس ۳۶۰ از نماهای مختلف میادین ، نقشه اتوکد و نیز اطلاعات مندرج ، در درگاه اینترنتی سازمان زیباسازی شهرداری اراک به نشانی www.zibasazi-arak.ir موجود می باشد.
و شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت هرگونه اطلاعات با شماره تلفن ۳۲۲۳۴۰۸۱ – ۰۸۶ در ساعات اداری تماس حاصل نمایند. و یا از طریق پست الکترونیکی سازمان زیباسازی به نشانیinfo@zibasazi-arak.ir با ذکر نام و آدرس و شماره تماس سوالات خود را در رابطه با برگزاری فراخوان مطرح نمایند.

لینک مرتبط: تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه “فراخوان طراحی پنج میدان اراک”
لینک مرتبط: فراخوان طراحی پنج میدان در اراک

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook