اعلام نتایج و نمایش آثار مسابقه طراحی فضای بازی ومحیط پیرامون دربیمارستان امید اصفهان

تحریریه معمارنیوز- طبق بند ۳ـ۱۷٫ آیین نامه برگزاری مسابقات معماری و شهرسازی: داور یا هیئت داوری نمی‌تواند هیچ شرکت‌کننده‌ای را شایسته احراز مقام اول نداند؛ اما می‌تواند عیوب محصول برنده اول را اعلام کند و وی را شایسته واگذاری ادامه کار نداند.
قطعاً عدم اطلاع و یا بی توجهی داوران از مفاد آیین نامه مذکور شایسته آنان نیست و همچنین برای معمارانی که زحمات زیادی متحمل می شوند قابل قبول نبوده و این مسائل باعث حضور حداقلی معماران در مسابقات معماری می شود.
از داوران مسابقه «طراحی فضای بازی و محیط پیرامون در بیمارستان امید اصفهان»، تقاضا داریم “متن کامل آیین نامه جامع برگزاری مسابقات معماری و شهرسازی” را مطالعه نمایند.

لازم به ذکر است داوران، مدیر و نیز برگزارکننده، آیین نامه را سرلوحه خود قرار دهند، قانون را رعایت و به عرف نیز اهتمام ورزند.

در ادامه نتایج مسابقه مذکور، بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه، آورده می شود:

سرانجام پس از بررسی آثار ارسالی شرکت کنندگان در تاریخ های ۹۶/۲/۱۷، ۹۶/۲/۲۳، ۹۶/۳/۴ و ۹۶/۳/۷ توسط هیات داوران، جلسه آخر داوری در تاریخ ۹۶/۳/۷ در شرکت آرانو و با حضور دبیر مسابقه برگزار گردید که داوران محترم به اتفاق نظر به دلیل نادیده گرفته شدن همه جوانب مسابقه در آثار ارسالی سه نفر را به عنوان رتبه سوم به صورت مشترک برگزیدند. اسامی برندگان و آثار ایشان به شرح ذیل می باشد.

نفرات برتر:

رتبه سوم: نگین عرب شاهی به همراه رعنا زارعی و مهشاد علوی به عنوان هم گروهی از دانشگاه هنر اصفهان

• نقاط قوت طرح: کانسپت خیلی خوب و پرزانته قوی این طرح نقاط قوت آن می باشد.
• نقاط ضعف: عدم توجه به اجرای طرح و استاندارد های کودکان و هم چنین انتخاب نا مناسب متریال و وجود بی نظمی در فضاها نقاط ضعف آن می باشند.

 

رتبه سوم: کسری شفیعی زاده به همراه ثمین حیدری، تینا استاد آقا نظری، حسین زین آغاجی، یوسف صالحی، آیدین وسکاه استودیو طراحی شماره چهار از دانشگاه آزاد تهران غرب

• نقاط قوت طرح: طراحان با حفظ وضع موجود با استفاده از متریال ارزان فضایی شاداب و یکپارچه را در حین سادگی و رویا پردازانه ایجاد کرده اند.
• نقاط ضعف طرح: توجه ناکافی به فیزیک بدنی و توانایی کودکان در استفاده از فضا و هم چنین گویا نبودن مدارک طرح ارسالی می باشد.

 

رتبه سوم: فاطمه جعفری ماتک از دانشگاه آزاد تهران مرکز

• نقاط قوت طرح: انسجام ،یکپارچگی و نظم فضاها و هم چنین توجه به نیاز بازی برای کودکان نقاط قوت این طرح می باشند.
• نقاط ضعف طرح: عدم نگاه سه بعدی در طراحی و هم چنین استفاده از رنگ های نا مناسب برای کودکان و در نتیجه موجب شاداب نبودن طرح می باشد.

 

* با برندگان مسابقه طراحی معماری بیمارستان امید هماهنگی می شود تا برای روز اهدای جوایز طرح های خود را اصلاح و در حضور خیرین به نمایش بگذارند. هم چنین تاریخ دقیق مراسم اهدا جوایز در حضور خیرین به زودی اعلام خواهد شد.

 

سایر آثار:
در این بخش آثار ارسالی شرکت کنندگان به معمارنیوز، منتشر می گردد. این بخش بروز رسانی می شود.

شرکت کنندگان می توانند جهت به نمایش گذاشتن طرح خود در نمایشگاه آنلاین، آثار خود را (با ذکر نام طراح یا گروه طراحی) به معمار نیوز ارسال نمایند؛ این بخش بروز رسانی می شود.

لطفاً آثار خود را به MemarNews@yahoo.com ارسال نمائید.

 

 

لینک خبر: فراخوان مسابقه طراحی فضای بازی و محیط پیرامون در بیمارستان امید اصفهان

منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

 

 

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook