اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان (پایه سه) – مهر ماه ۱۳۹۶

بروزرسانی مورخ ۹۶/۱۰/۱۹:
نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان (پایه سه) مهر ماه ۱۳۹۶ اصلاح گردید. داوطلبان می‌توانند نسبت به مشاهده کارنامه و نتایج قطعی خود اقدام نمایند.

پیرو اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۶، بدینوسیله نتیجه آزمون‌ در سامانه ثبت‌نام آزمون ها درج می‌شود. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج آزمون‌های مذکور نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام نمایند.

«کارنامه آزمون ورود به حرفه مهندسان (پایه سه)- مهر ماه ۱۳۹۶»

 

دستورالعمل اعلام نتایج آزمون های ورود به حرف مهندسان کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی ۲۰ و ۲۱ مهر ۹۶ :

با عنایت بر اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان، مورخ مهرماه ۹۶، برای صدور پروانه اشتغال بکار رعایت موارد زیر الزامی میباشد:

۱- در خصوص آزمون های ورود به حرفه مهندسان پایه سه صرفاً قبولی شرکت کنندگانی که شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت نام آزمون مهرماه ۹۶ احراز نموده اند و سنوات سابقه کار آنها تا پیایان ۲۱ مهر ۹۶ تکمیل گردد، مورد تأیید میباشد. لذا قبولی در آزمون سایر شرکت کنندگان که شرایط شرکت در آزمون را احراز ننموده اند مورد تأیید نبوده و کان لم یکن تلقی میشود.

۲- با عنایت به دستورالعمل شماره ۴۲۰/۱۱۹۵۵ مورخ ۸۴/۴/۲۶ قبولی آزمون مورخ ۲۰ و ۹۶/۷/۲۱ با رعایت شرایط و ضوابط دستورالعمل مذکور و تأیید آن توسط اداره کل حداکثر تا تاریخ ۲۰ و ۱۴۰۰/۷/۲۱ دارای اعتبار میباشد.

۳- کارنامه داوطلبان حداکثر به مدت یک سال بر روی وب سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان درج می گردد. این کارنامه صرفاً برای اطلاع متقاضی بوده و فاقد ارزش قانونی و غیر قابل استناد میباشد. لازم به ذکر است با توجه به ارسال فهرست نمرات قبول شدگان، کارنامه به اداره کل راه و شهرسازی یا نظام مهندسی ساختمان استان ارسال نخواهد شد.

۴- شرکت کنندگانی که حد نصاب قبولی در آزمون ها را کسب ننموده اند

الف) با توجه به بررسی‌های دقیق و کنترل‌های مکرری که در کلیه مراحل تصحیح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، نتایج اعلامی فاقد هرگونه مشکل بوده، لیکن چنانچه داوطلبی نسبت به نتیجه آزمون خود معترض باشد، می‌تواند درخواست خود را صرفاً بصورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۰/۱۰ از طریق پست سفارشی به آدرس زیر ارسال نماید:

آدرس: تهران صندوق پستی، به شماره ۳۵۵-۱۷۷۷۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش). (بر روی پاکت ذکر شود مربوط به آزمون‌ های ورود به حرف مهندسان کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی مهرماه ۹۶ می باشد.)

الف) نتایج آزمون طراحی معماری آزمون مهر ماه ۹۶ نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

ب) به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مقرر تحویل پست گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بروزرسانی:

قابل توجه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهرماه ۹۶:

با توجه به برخی از ابهامات مطرح شده توسط شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی مهر ماه ۹۶ در خصوص اعلام نتایج نهایی و قطعی آزمون ها، بدینوسیله به آگاهی می رساند از آنجائیکه موضوع مراحل بررسی در خصوص بازبینی سئوال ها، توسط کمیته تخصصی مربوط در دست بررسی پیگیری می باشد.

فلذا پس از اتمام مهلت مورد نظر برای بازنگری، نتایج قطعی تا تاریخ ۹۶/۱۰/۲۰ بر روی کارنامه داوطلبان اعمال خواهد شد و کلیه شرکت کنندگان محترم می توانند پس از مهلت مقرر ضمن مراجعه به سامانه آزمونهای نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.

…………………..

دریافت تصویر

منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook