اطلاعیه درج پاسخنامه، درخواست بازنگری در سوالها و اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۹۸

بروزرسانی مورخ ۹۸/۹/۲۰:
پیرو اطلاعیه‌های قبلی در مورد برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۹۸ بدینوسیله به آگاهی کلیه شرکت کنندگان محترم آزمون‌ها می‌رساند، نتایج قطعی آزمون‌های یاد شده مشخص گردیده و با توجه به اطلاعیه‌های قبلی، داوطلبان محترم می‌توانند از عصر امروز چهارشنبه مورخ ۹۸/۹/۲۰ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
ضمناً چنانچه قبلاً نیز اعلام شده است، در اجرای مفاد مندرج در بند ۱۰ دستورالعملِ ثبت‌نام آزمون‌ها، با موضوع “انتشار نتایج و نحوه بررسی اعتراضات”، رسیدگی به درخواست‌های بازنگری از سوی داوطلبان، بطریق پیش‌گفته و با دقت صورت پذیرفته و بعد از اتمام مهلت ارسال اعتراضات، کلیه سوال‌های مورد اعتراض در صلاحیت‌ها و رشته‌های مختلف، در کمیته‌های طراحی سوال و کمیته‌های تجدیدنظر به‌طور جداگانه تحت بررسی قرار گرفته و درمواردی که اعتراض وارد تشخیص داده شده است نسبت به حذف سوالات اشتباه اقدام و نتیجه آن در کارنامه داوطلبان اعمال گردیده است.
به این ترتیب با توجه به بررسی‌های دقیق و کنترل‌های مکرری که در کلیه مراحل تصحیح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، نتایج اعلامی، قطعی بوده و فاقد مشکل می‌باشد. لیکن چنانچه داوطلبی صرفاً نسبت به نتیجه آزمون خود بر پایه پاسخنامه‌های اعلام شده، اعتراضی دارد، می‌تواند درخواست خود را بصورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا تاریخ ۹۸/۹/۲۵ از طریق پست سفارشی به شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس زیر ارسال نماید.
ضمناً برپایه موارد مندرج در راهنمای ثبت نام آزمون‌ها، اضافه می‌شود صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه ۹۸ احراز نموده‌اند، مورد تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت ۴ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار می‌باشد. آن دسته از شرکت کنندگانی هم که حدنصاب قبولی در آزمون‌ها را کسب نکرده باشند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.
در خاتمه خاطر نشان می‌سازد: گواهی قبولی در آزمون صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال بکار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون، بدون احراز سایر شرایط تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.
آدرس پستی شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور: تهران صندوق پستی به شماره ۳۵۵-۱۷۷۷۵ (لطفاً بر روی پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان مهر‌ماه ۹۸ می‌باشد).
• دانلود قالب اعتراض

بروزرسانی مورخ ۹۸/۸/۱۸:
پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۷/۳۰ بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهرماه ۱۳۹۸ می‌رساند: نمونه سوال‌ها و پاسخنامه‌های مربوط به کلیه آزمون‌های یاد شده در سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir درج گردید.
کلیه داوطلبان گرامی می‌توانند از این تاریخ و حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۸/۲۲ درخواست‌های بازنگری در سوال‌ها یا اعتراضات خود را به طور مستدل و مستند، شفاف و صریح با ذکر منابع مربوطه، در قالب فایل ضمیمه، تکمیل و از طریق نشانی الکترونیکی azmoon@inbr.ir به این دفتر ارسال نمایند.
ضمنا به استناد مفاد مندرج در دستورالعمل و دفترچه‌های راهنمای ثبت نام و شرکت در جلسه آزمون‌ها، کلیه درخواست‌ها، در کمیته‌های تخصصی مربوطه مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و عنداللزوم نتیجه آن در کارنامه داوطلبان اعمال خواهد شد.
دانلود فایل ضمیمه

اطلاعیه درج پاسخنامه، درخواست بازنگری در سوالها و اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۹۸

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ۹۸ می‌رساند با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبلی، دفترچه سوال‌های آزمون‌های یاد شده به انضمام پاسخنامه اولیه، در روز پانزدهم آبانماه سال جاری در سامانه آزمون‌ها به آدرس inbr.ir منتشر می‌گردد، پس از این تاریخ کلیه شرکت کنندگان محترم می توانند به مدت یک هفته درخواست‌های بازنگری در سوال‌ها یا اعتراضات خود را به‌طور مستدل و مستند، شفاف و صریح در قالب فایل ضمیمه، تکمیل و از طریق آدرس الکترونیکی azmoon@inbr.ir ارسال نمایند.

نتایج قطعی آزمون‌های موصوف (به استثنای آزمون معماری – صلاحیت طراحی) پس از رسیدگی به اعتراضات و با رعایت موارد مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون‌ها، تا پایان آذرماه اعلام و کلیه داوطلبان گرامی می‌توانند از آن تاریخ نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

• فایل قالب ارسال اعتراض

زمان انتشار دفترچه سوال‌های آزمون‌های یاد شده به انضمام پاسخنامه اولیه: ۱۵ آبان ماه ۹۸
مدت زمان درخواست‌های بازنگری در سوال‌ها یا اعتراضات: بمدت یک هفته از ۱۵ آبان ماه ۹۸
زمان نتایج قطعی آزمون‌های موصوف (به استثنای آزمون معماری – صلاحیت طراحی): تا پایان آذر ماه ۹۸

منبع: دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook