اطلاعیه ثبت ‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان،کاردان‌ها ومعماران تجربی سال‌جاری

اطلاعیه ثبت ‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی سال‌جاری

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی نوبت اول سال‌جاری می‌رساند، آزمون‌های مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۱ و ۱۲ شهریور‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام آزمون‌های مذکور از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۴/۱ در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ به نشانی www.inbr.ir آغاز و تا روز شنبه مورخ ۹۵/۴/۱۲ ادامه خواهد داشت.

لازم بذکر است مهلت زمانی تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. همچنین در آزمون‌های مذکور به جهت رفاه حال داوطلبان محترم و جلوگیری از تردد در فواصل طولانی بین‌شهری، در برخی از استان‌های کشور حوزه‌های امتحانی در شهرهای جدید پیش‌بینی شده است که داوطلبان می‌توانند محل آزمون خود را در این شهرها انتخاب نمایند.

بروزرسانی مورخ ۹۵/۴/۱۲ :
اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌ ورود به حرفه شهریور ماه ۹۵ :

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی شهریور ماه سال‌جاری می‌رساند، ثبت‌نام آزمون‌های مذکور تا روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۴/۱۵ تمدید گردیده است و داوطلبان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه جهت ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم بذکر است مهلت زمانی تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

سایت مرتبط: www.inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook