اطلاعیه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰

بروزرسانی مورخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰:
به اطلاع می رساند؛ بنابر اعلام دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان، زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته به تعویق افتاد و زمان برگزاری آزمون مرداد ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌رساند، آزمون ورود به حرفه مهندسان که مقرر بود در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تا اطلاع بعدی معوق و زمان بعدی برگزاری آن با توجه به شرایط بهداشت عمومی تا پایان مرداد ماه از طریق سامانه دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان اعلام خواهد شد.

 

  • بنا بر اعلام دفتر امور مقررات ملی ساختمان؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی می‌رساند، آزمون‌های مذکور در سال ۱۴۰۰ در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت- طراحی- اجرا)، عمران (نظارت- محاسبات- اجرا – طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان- ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تأسیسات‌مکانیکی (طراحی- نظارت- اجرا)، تأسیسات‌برقی (طراحی- نظارت- اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، به‌طور هماهنگ و همزمان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۷ ساعت ۱۴ لغایت ۹۹/۱۲/۲۲ با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است مواد آزمون‌ صلاحیت‌های جدید رشته تأسیسات‌مکانیکی و تأسیسات‌برقی (بخش اجرا)، رشته عمران (بخش‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) در سامانه آزمون‌ها درج شده است. ‌‌

متقاضیان ضروریست قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان

سایت مرتبط: inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook