اطلاعیه ثبت ‌نام آزمون‌های (اسفند ماه) ورود به حرفه مهندسان

اطلاعیه ثبت ‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مورخ اسفند ماه ۹۵:

بنا بر اعلام دفتر امور مقررات ملی ساختمان؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال‌جاری می‌رساند، طبق هماهنگی‌های بعمل‌آمده با شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای، آزمون‌های مذکور در رشته‌های عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) و نقشه‌برداری در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۹ و ۲۰ اسفند‌ماه سال‌جاری توسط آن شرکت برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام آزمون‌های مذکور از روز یک‌شنبه مورخ ۹۵/۱۰/۲۶ در سامانه آن شرکت به نشانی www.sanjeshserv.ir و سامانه این دفتر به نشانی www.inbr.ir آغاز و تا روز یک‌شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۰۳ ادامه خواهد داشت. تمدید مهلت ثبت نام تا چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵

با توجه به محدودیت زمان ثبت نام، به تمام داوطلبان محترم توصیه می‌شود که به تدریج تا پایان مهلت تعیین شده اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

سایت مرتبط: www.inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

 

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook