مسابقه طراحی معماری سردر دانشگاه میبد یزد

مسابقه طراحی معماری سردر دانشگاه میبد یزد

1-نمایشگاه آنلاین برگزیدگان مسابقه طراحی معماری سردر دانشگاه میبد یزد

2-نتايج مسابقه طراحی معماری سردر دانشگاه ميبد يزد

3-گزارش چگونگی برگزاری و اطلاعات آماری مسابقه طراحی سردر دانشگاه ميبد يزد

 

انجمن علمی معماری دانشگاه هنر اصفهان با مشارکت بنیاد میبدی و اساتید محترم دانشگاه های اصفهان و یزد ، قصد برگزاری مسابقه ی کشوری طراحی سردر دانشگاه میبد (یزد) را دارد.
جهت ثبت نام ، نام و نام خانوادگی سرگروه به همراه تلفن همراه به ایمیل مسابقه ارسال گردد.
تمام اطلاعات مورد نیاز برای طراحی به همراه شرایط و ضوابط داوری ،بلافاصله پس از ثبت نام به ایمیل سرگروه ارسال خواهد شد.
شرکت دراین مسابقه برای افراد حرفه ای و دانشجویان آزاد است.

آخرین مهلت برای ثبت نام در مسابقه : 93/01/25
آخرین مهلت برای ارسال آثار : 93/02/25

ایمیل مسابقه : Anjoman@live.com
سایت مرتبط: www.aui.ac.ir
سایت منبع: www.Memarnews.com

share Memarnews content
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Follow Memarnews
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwittergoogle_pluslinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare


مطالب پیشنهادی :



۱۱ نظر on “مسابقه طراحی معماری سردر دانشگاه میبد یزد”

  • پویان سیجانی wrote on ۲۱ فروردین, ۱۳۹۳, ۲۲:۲۴

    میتوانستید کلیه ضوابط وشرایط را در این صفحه بگذارید باتشکر

  • پویان سیجانی wrote on ۲۱ فروردین, ۱۳۹۳, ۲۲:۲۸

    این از جمله مسابقات چالش برانگیز است امیدوارم موفق باشید

  • مروارید wrote on ۲۵ فروردین, ۱۳۹۳, ۱۹:۲۶

    فایلی که فرستادین مشکل داره نمیشه دانلود کنم.چرا جزییات را توی سایت دانشگاه نذاشتین که خودمون دانلود کنیم؟

  • فائزه wrote on ۲۵ فروردین, ۱۳۹۳, ۲۱:۰۲

    اطلاعات مسابقه و ضوابط برام میل نشده.!!!

  • مردوخی wrote on ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۳, ۱۱:۴۹

    درود
    چند روزیه ما تلاش می کنیم چند سوال ازشون داشته باشیم! نه شماره دبیرخانه معرفی شده رو جواب میدن (روی انسرینگ ماشین به زبان آلمانی قرار داره) و نه جواب ایمیل ما بعد از چند روز دادن! مسابقه کنسل شده؟ چرا اطلاع رسانی نمی کنن؟
    لطف کنید اگر شما مطلع هستید، اطلاع رسانی کنید. زمان برای هر انسانی ارزشمنده و نباید این طوری باعث اتلاف وقت دیگران باشند.

  • مدیر سایت wrote on ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۳, ۱۲:۴۹

    سلام
    شما با چه شماره ای تماس گرفته اید؟
    به دبیرخانه مسابقه ایمیل زدید؟

  • مردوخی wrote on ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۳, ۱۴:۵۳

    بله
    امروز برای سومین بار ایمل زدم به
    Anjoman@live.com
    جوابی دریافت نشد. پنج شنبه و امروز صبح نیز با شماره تماس دبیرخانه که در پوستر نوشته شده
    03116263535
    تماس گرفتم که روی پیغام گیری به زبان آلمانی قرار داشت.
    موضوع قابل تامل دیگه خذف لینک خبر مسابقه از روی سایت خود دانشگاه اصفهانه
    http://www.aui.ac.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1980:%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%A8%D8%AF&catid=14:%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87&Itemid=707&lang=fa

  • امید wrote on ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۳, ۱۳:۲۹

    آره واقعا جالب بود که لینک خبر خودشون حذف شد . من با دانشگاه یا همون دبیر خونه تماس گرفتم . میگن فقط با ایمیل جواب میدیم . گوشیم قطع کردن. اما تو پییج فیس بوکشون دیدم زمان داوری به 1 خرداد تغییر کرده مثل اینکه .
    به نظر من چالش بزرگ سر و کله زدن با اینجور مسائل شده تو مسابقات تا چالش طراحی ……

  • میرحسین wrote on ۱۹ خرداد, ۱۳۹۳, ۲۱:۴۲

    28 اردیبهشت شد اول خرداد و الان هم 20 خرداده!

  • ئاران مردوخی wrote on ۳۰ خرداد, ۱۳۹۳, ۲:۰۶

    مثل صد و یک مسابقه دیگه بدون عذر و اطلاع رسانی یک ماه از تاریخ اعلام شده برای ژوژمان گذشته و هنوز نتایج اعلام نشده و اصلا معلوم نیست داوری بشه یا نه!
    تیم بنده در هفته آخر به خاطر عدم پاسخ گویی دو سه روزه سر در گم شد و بعد که فهمیدم که هنوز مسابقه پا بر جاست دیگه نتونستیم طرح رو جم و جور و آماده ارسال کنیم.
    البته الان با این تفاسیر خوشحالم که روز های پایانی رو هم به هدر ندادیم.

  • ئاران مردوخی wrote on ۳۰ خرداد, ۱۳۹۳, ۲:۱۳

    بالاخره نتایج در سایت دانشگاه هنر اصفهان اعلام شده! البته خبری از آثار نیست!

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *