مسابقه طراحی معماری مقبره ملا محمد باقر خلخالی

انجمن صنفی مهندسان معمار آذربایجان شرقی مسابقه طراحی مقبره ملا محمد باقر خلخالی را برگزار می نماید:

۱. هدف:
– ارائه بیان هنری با موضوع عرفان و مبانی مربوط

۲. مشخصات فنی و خواسته های طرح:
– پیش بینی اصول اجرایی طرح
– قابلیت سازگاری و ماندگاری مصالح با اقلیم سرد و خشک آذربایجان

۳. مکان احداث:
آذربایجان شرقی_ شهرستان میانه بخش کاغذ کنان روستای قره بلاغ

۴. ارائه طرح:
– ارائه آثار به صورت زیر می باشد:
. معرفی کامل طرح با ارائه در شیت های ۷۰*۵۰ به صورت پرینت رنگی شامل:
· سایت پلان در مقیاس ۲۰۰/ ۱
· پلان در مقیاس ۱۰۰/۱
· نماها در مقیاس۱۰۰/۱
· پرسپکتیو در مقیاس آزاد(سه بعدی)
· جزییات لازم و فایل کامپیوتری کلیه مدارک و نقشه ها

۵. مهلت طراحی و نحوه ارسال آثار:
– آثار ارسالی باید تا پایان وقت اداری مورخه۲۰/۲/۹۳ به دبیرخانه فراخوان، مستقر در دفتر انجمن صنفی مهندسان معمار استان آذربایجان شرقی واقع در: تبریز بلوار ۲۹ بهمن مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز دفتر مهندسان معمار استان آذربایجان شرقی

تلفن تماس:۳۲۹۱۹۴۷_۰۴۱۱- از شرکت کنندگان محترم تقاضا می شود جهت معرفی، رزومه خود را همراه آثار ارسال نمایند.

۶. جوایز:
– نفر اول لوح تقدیر و ۳ سکه تمام بهار آزادی
– نفر دوم لوح تقدیر و ۲ سکه نیم بهار آزادی
– نفرسوم لوح تقدیر و ۲ سکه ربع بهار آزادی

۷. هیات داوران به ترتب حروف الفبا:
دکتر فرزین حق پرست
مهندس محمدرضا رسول زاده باغمیشه
دکتر جلال سالک زمانخانی
دکتر میر سعید موسوی

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت انجمن به آدرس:   www.azarmemar.ir . مراجعه نمایند.
سایت منبع: www.Memarnews.com

share Memarnews content
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Follow Memarnews
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwittergoogle_pluslinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare


مطالب پیشنهادی :



۲۳ نظر on “مسابقه طراحی معماری مقبره ملا محمد باقر خلخالی”

  • جواد wrote on 10 می, 2014, 11:02

    سلام ،ایران تنها جایی تو دنیا هست که تومسابقاتش برای طرح هایی که طرف با جونو دل کار کرده وخیلی براش ارزش قائل شده ،ارزش نمیذارن ،ای کاش حداقل برای 10طرح برتر 10 لوح تقدیر میدادن لااقل دلمون خوش بود _من هم در این مسابقه شرکت کردم و خیلی هم روی این پروژه وقت گذاشتم با آرزوی موفقیت برای همه معماران .

  • مریم wrote on 11 می, 2014, 12:33

    آقا جواد من هم در این مسابقه شرکت کردم ولی خیلی کار نکردم فقط خواستم شرکت کرده باشم اگه میشه طرح همدیگرو ببینیم تا از سطح کار با خبر بشیم چونکه طرح های شرکت کننده ها رو هیچ وقت پخش نمیکنن- با آرزوی موفقیت برای همه شرکت کنندگان در این مسابقه

  • فهیمه بحرکاظمی wrote on 18 می, 2014, 18:30

    سلام ،زمان داوری مسابقه کیه؟

  • محمدجوادمثبت wrote on 19 می, 2014, 21:53

    با سلام وخسته نباشید نتایج مسابقه رو تو سایتتون بذارید با کارهای مهندسان عزیزو چقدر وقت بذاری برای طراحی از کارت بزنی اما اصلا خبری از آمار مسابقه نباشه نمیدونم تو آذربایجان شرقی چگونه است اما تو قم برای مسابقه ساختمان نظام مهندسی آن نتایج وروال خوبی داشت و تو سایت نظام مهندسی گذاشته شد حداقل این کارو که می تونید بکنید با تشکر

  • أمير علي رستگار wrote on 21 ژوئن, 2014, 12:53

    دوستان من با أنجمن تماس گرفتم گويا آثار داوري شدن

  • مدیر سایت wrote on 21 ژوئن, 2014, 13:10

    با سلام
    طبق اطلاع دبیرخانه مسابقه، نتایج 5 تیر اعلام خواهد شد.
    معمار نیوز

  • تیموری wrote on 26 ژوئن, 2014, 14:43

    گذاشتن کار بچه ها تو سایت خیلی خوبه، البته اگه قصد وغرضی در کار انتخاب نفرات اول نباشه میشه دید آیا واقعا طرح انتخاب شده در حد واندازه های نفر اولی بوده یانه ! ولی برام بد نبود اگه ایرادای کارمو میدونستم هرچند که به نظر خودم یه کار با طرح نئو کلاسیک و مبانی نظری ناب تحویل دادم

  • مهرداد wrote on 26 ژوئن, 2014, 15:45

    سلام خسته نباشید..ببخشید نتایج رو کی اعلام میکنید؟ باتشکر

  • مدیر سایت wrote on 27 ژوئن, 2014, 2:52

    با سلام
    همانطور که گفته شد طبق اطلاع دبیرخانه مسابقه، نتایج ۵ تیر اعلام خواهد شد.
    معمار نیوز

  • مهرداد wrote on 27 ژوئن, 2014, 14:28

    سلام خسته نباشید. امروز که 6 تیر ماه هستش پس نتایج کجاست؟؟؟؟؟

  • محسن سوری wrote on 29 ژوئن, 2014, 1:47

    با سلام
    من رو شیت هایی که ارسال کردم روی انها اسم ننوشتم ولی به همراه انها رزومه و فایل هامو رو به همراه مشخصات فرستادم ولی فکر کنم کارهام قاطی شده و داوری نشده .چون مطمئن هستم که کارم انقدر خوب بود که جزء نفرات برتر باشه.
    لطف کنید برای کسب اطمینان ام عکس یکی از شیت هامو برام میل کنید.(سپاسگذار می شوم).

  • مدیر سایت wrote on 29 ژوئن, 2014, 9:52

    با سلام
    معمار نیوز به عنوان سایت خبری تحلیلی، صرفاً به اطلاع رسانی این رویداد پرداخته است. لطفاً با دبیرخانه مسابقه تماس حاصل نمائید.
    با تشکر

  • تیموری wrote on 3 جولای, 2014, 1:16

    ما که طرح دادیم اینقدر طول نکشید اینا که فقط نگاش کردن ،چرا اینقدر لفتش میدن آخه !
    خوب یهو بگن جواب نمیدم خیال همه رو راحت کنن

  • مهسا wrote on 3 جولای, 2014, 14:38

    با سلام.چرا سایت مسابقه طراحی آرامگاه ملا محمد باقر خلخالی باز نمیشه؟؟؟

  • امید wrote on 3 آگوست, 2014, 22:53

    میتونم بپرسم کامنتای من و زیر مسابقه خلخالی چرا پاک می کنین ؟ مگه بدا ادم حقیقت . بگه ؟‌

  • مدیر سایت wrote on 3 آگوست, 2014, 22:54

    با سلام
    کامنت قبلی شما برای نمایش تائید نشده است. زیرا ایمیل به شما زدیم که مستندات از جمله فیش بانکی مربوطه را برای ما ارسال کنید، که تا این لجظه پاسخی از شما دریافت نشده است. در خصوص مسابقه طراحی معماری مقبره ملا محمد باقر خلخالی اطلاعات کاملی رو ارسال کنید تا در یک خبر انتقادی منتشر شود.
    با تشکر
    معمار نیوز

  • مهدی wrote on 11 آگوست, 2014, 21:47

    با سلام
    این مرحله دوم داوری فکر کنم اصلا در کار نیست. از ما 100هزار گرفتن برای نمایشگاه ولی الان که باهاشون تماس میگیریم میگن که معلوم نیست کی نمایشگاه برگزار بشه.واقعآ جای تاسف داره.ولی روش خوبیه برای …….. که هم طرحو میگیرن و هم پول !!!!!

  • امید wrote on 12 آگوست, 2014, 12:44

    آقای معمار نیوز آقای مهدی هم حرفای من و تایید کردند . چرا ارائه نمی کنین . این انجمن صنفی سر یرندگان …… کردند . ازین واضح تر ؟ از شما بعید بود ……

  • مدیر سایت wrote on 12 آگوست, 2014, 18:29

    باسلام
    گروه خبری در حال تهیه یاداشتی انتقادی در خصوص این مسابقه هستند و به زودی منتشر خواهد شد.

  • اکبر wrote on 12 آگوست, 2014, 18:54

    با سلام
    ممنون از مدیر سایت که این قضیرو پیگیری کردند، من هم بابت مرحله دوم مبلغ 100 هزار واریز کردم و قرار بود همون نیمه اول تیر ماه نتایج نهایی مشخص بشه ولی مثل اینکه خبری نیست، اگر طرحی قرار باشه بابتش پول بدیم که دادیم بره واسه مرحله دوم و اگه پول ندیم نمیره واسه مرحله دوم این چجور منطقی دارد شاید طرح کسی که واقعا عالی باشه ولی چون پول نداده توو مرحله دوم شرکت داده نمیشه و طرح میره توو سطل زباله.
    با تشکر از مدیر خوب معمار نیوز

  • محمد wrote on 14 آگوست, 2014, 13:24

    باسلام نتایج مرحله دوم مسابقه کی اعلام میشه ما هزینه آنرا پرداخت کردیم ولی برای اولین باری که می بینم برای ورود به نمایشگاه پولی پرداخت کنی هرکسی که مسابقه رو برگزار میکنه فکراینجاشو هم میکنه اگه می گفتید کمک کنید برای ساخت مجموعه شاید بیشتر و جالب تر بود من نمیدونم این پولو بابت چی خواستند خدا عالمه با تشکر..

  • سارا wrote on 8 سپتامبر, 2014, 21:12

    من هم با اکبر و محمد موافقم.از ما هم مبلغ 100 هزار تومان گرفتن برای رفتن به مرحله دوم،آخه این قانون کجا اجرا شده که این دومین بار باشه؟عوض ارزش دادن به مهندس ها و طراحان مملکت که چه تاثیرات مثبتی دارن هم در جذب توریست( البته اگه مسؤولامون بفهمن توریست یعنی چه!!!!) و هم تو زیبا سازی شهرهامون حالا برا پذیرفتن طرح هامون هم ازمون پول میگیرن.واقعا جای تاسف داره.

  • کسری wrote on 10 سپتامبر, 2014, 16:11

    درود
    آقای مدیر معمار نیوز عزیز قرار بود متن انتقادی انتشار کنید پس چی شد؟؟؟؟ این سایت برای اطلاع رسانی خیلی عالیه ما که هرچی با مسولان مسابقه تماس میگیریم شماره مورد نظر کلا نابود شده و سایتشونم که چند ماهی هست آپدیت نشده، از شما آقای مدیر عزیز خواهش عاجز داریم به این مورد رسیدگی شود ممنون.

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *