فراخوان شرکت در نمایشگاه معماری و شهرسازی؛ با موضوع مسابقات 

فراخوان شرکت در نمایشگاه معماری و شهرسازی با موضوع مسابقات:
دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در نظر دارد نمایشگاهی از آثار برگزیده ی مسابقات معماری و شهرسازی که از سال ۱۳۹۴ برگزار و در دبیرخانه دائمی ثبت گردیده اند، به صورت تور نمایشگاهی در تهران و برخی از مراکز استان ها برگزار نماید.

به همین منظور و بدینوسیله از حائزان رتبه های اول تا سوم این مسابقات دعوت به عمل می آید تا آثار خود را حداکثر تا پایان مرداد ماه ۱۳۹۷ (تمدید: ۱۰ شهریور ۹۷) و با فرمت تعیین شده به آدرس پستی الکترونیکی این دبیرخانه ارسال نمایند.

• دانلود فایل فرمت تعیین شده جهت ارسال آثار

* فایل ارائه شده در فرمت پی اس دی در قالب نرم افزار فتوشاپ تهیه گردیده است که منتخبین اول تا سوم مسابقات، آن را دانلود و سپس تکمیل نموده و به آدرس پست الکترونیکی مندرج در ذیل ارسال نمایند. خاطر نشان می نماید که در صورت عدم ارسال آثار تا موعد مقرر در پوستر، دبیرخانه دائمی هیچگونه تعهدی مبنی بر ارائه آثار در نمایشگاه و تدوین آثار، نسبت به منتخبین محترم ندارد.

• آخرین مهلت ارسال آثار: پایان مرداد ۹۷       تمدید: ۱۰ شهریور ۹۷

ایمیل جهت ارسال آثار: biennial.exhibition@gmail.com

دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook