فراخوان مسابقه طراحی معماری از مجموعه رقابت های طراحی شفاف شیشه قزوین

فراخوان مسابقه طراحی معماری از مجموعه رقابت های طراحی شفاف شیشه قزوین

شرکت سهامی شیشه قزوین برگزار می کند:
اولین مسابقه طراحی معماری از مجموعه رقابت های طراحی شفاف

شرکت سهامی شیشه قزوین (عام) با هدف ارتقا فرهنگ استفاده از شیشه در معماری و در طراحی صنعتی، مجموعه رقابت های سالیانه طراحی شفاف را برگزار می کند. اولین رقابت، مسابقه طراحی معماری اجمالی (طرح کانسپت) است. که به طرح بازسازی دفتر مرکزی این شرکت اختصاص دارد.
این مسابقه، اولین رقابت معماری است که به صورت داوطلبانه زیر نظر “دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی” وزارت راه و شهرسازی انجام میشود.

شرکت در مسابقه برای عموم ایرانیان فارغ التحصیل یا دانشجوی رشته معماری مقیم ایران و همچنین شخصیت های حقوقی ثبت شده در ایران آزاد است.

داوران مسابقه به ترتیب حروف الفبا:
علیرضا تغابنی (معمار)
حسین شیخ زین الدین (معمار)
فیروز فیروز (معمار)
ایرج کلانتری (معمار)
علی کرمانیان (معمار)

مدیر عالی مسابقه:
کامران افشار نادری (معمار)

مشاور عالی مسابقه:
سام شهباز (معمار)

جوایز مسابقه:
نفر اول:
500/000/000 ريال به علاوه جام مخصوص برنده
نفر دوم: 200/000/00 ريال به علاوه تقدیرنامه
نفر سوم: 100/000/000 ريال به علاوه تقدیرنامه
نفرات چهارم الی دهم: تقدیرنامه
جایزه ویژه: 200/000/000 ريال به علاوه تقدیرنامه برای طراحی است که از شیشه استفاده خلاقانه نماید. هرچند طرح ایشان برای بازسازی ساختمان اداری رتبه اول تا سوم را کسب ننماید.
– این جایزه با مشورت کارفرما و رای ایشان به شرکت کننده ذیصلاح تعلق خواهد گرفت.

شرایط شرکت در مسابقه:
مدارک و برنامه مسابقه در تاریخ 15 تیر ماه 1394 از طریق سایت شرکت سهامی شیشه قزوین به اطلاع عموم خواهد رسید.

دبیرخانه:
تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید سرافراز، پلاک 13، شرکت سهامی شیشه قزوین
تلفن: 88731515 – 021
سایت مرتبط: www.ghazvinglass.com
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

share Memarnews content
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Follow Memarnews
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwittergoogle_pluslinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare


مطالب پیشنهادی :



۴۲ نظر on “فراخوان مسابقه طراحی معماری از مجموعه رقابت های طراحی شفاف شیشه قزوین”

  • علیرضا عظیمی wrote on ۲ تیر, ۱۳۹۴, ۱۷:۰۷

    این مسابقه به دلایل زیر بسیار مورد توجه و مقبول است:

    1)اولین مسابقه ثبت شده در دبیرخانه (قابل تمجید بدلیل حرکت داوطلبانه)
    2)استفاده از تیم داوران بصورت ترکیبی از جوانان و با تجربه ترها
    3)انتصاب مدیر عالی مسابقه برای هماهنگی و عمق بخشی بیشتر
    4)اعطای جوایز معقول و منصفانه
    5)اعطای جایزه مخصوص برای جلب توجه به موضوع اصلی مسابقه
    6)اطلاع رسانی قبل از شروع رسمی مسابقه

    میتوان ده ها مسابقه را نام برد که اگر هرکدام از این تدابیر در آن اتخاذ شده بود، مسابقه چیز خوبی از آب در می آمد.اما متاسفانه اینچنین نشد.امیدوارم همانظور که تاکید شده بصورت مستمر باشند تا بتوانند یک جریان سازی و فرهنگ سازی صحیح در این حوزه بوجود اورند.

  • علیرضا عظیمی wrote on ۲ تیر, ۱۳۹۴, ۱۷:۰۷

    این مسابقه به دلایل زیر بسیار مورد توجه و مقبول است:

    1)اولین مسابقه ثبت شده در دبیرخانه (قابل تمجید بدلیل حرکت داوطلبانه)
    2)استفاده از تیم داوران بصورت ترکیبی از جوانان و با تجربه ترها
    3)انتصاب مدیر عالی مسابقه برای هماهنگی و عمق بخشی بیشتر
    4)اعطای جوایز معقول و منصفانه
    5)اعطای جایزه مخصوص برای جلب توجه به موضوع اصلی مسابقه.
    6)اطلاع رسانی قبل از شروع رسمی مسابقه

    میتوان ده ها مسابقه را نام برد که اگر هرکدام از این تدابیر در آن اتخاذ شده بود، مسابقه چیز خوبی از آب در می آمد.اما متاسفانه اینچنین نشد.امیدوارم همانظور که تاکید شده بصورت مستمر باشند تا بتوانند یک جریان سازی و فرهنگ سازی صحیح در این حوزه بوجود اورند.

  • محمدرضا wrote on ۳ تیر, ۱۳۹۴, ۱۰:۴۷

    متأسفانه سایت شرکت سهامی شیشه قزوین باز نمی‌شه!
     

  • امیر wrote on ۳ تیر, ۱۳۹۴, ۱۱:۳۶

    http://www.ghazvinglass.com
    این سایت در دسترس نیست !!!!!!!

  • معمار wrote on ۳ تیر, ۱۳۹۴, ۲۱:۵۷

    15 تیر مدارک روی سایت میاد…

  • پانته آ wrote on ۵ تیر, ۱۳۹۴, ۱۲:۴۳

    آیا موضوع مسابقه طراحی شیشه است؟

  • حامد wrote on ۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱۷:۳۱

    پس كي اين مسابقه شروع مي شه؟سايت كي تو دسترسه؟؟؟؟؟

  • ساوالان wrote on ۷ تیر, ۱۳۹۴, ۰:۲۶

    آیا دانشچوهای عمران هم می توانند شرکت کنند؟؟؟

  • سام wrote on ۷ تیر, ۱۳۹۴, ۱۷:۵۴

    سایت شرکت شیشه قزوین از تاریخ ۱۵ تیر در دسترس خواهد بود.

  • جلال wrote on ۱۱ تیر, ۱۳۹۴, ۱۲:۰۷

    بهتره  مسابقه محدود به رشته معماری نشه و فارغ التحصیلان رشته هایی مثه طراحی صنعتی هم امکان شرکت داشته باشند. بالا رفتن تعداد شرکت کننده ها ضرری نخواهد داشت. 

  • سهیلا wrote on ۱۵ تیر, ۱۳۹۴, ۱۳:۳۰

    الان سایت شیشه قزوین رو چک کردم ، چرا اطلاعات مسابقه رو نگذاشتن?

  • f.y wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱:۳۷

    سایت شیشه قزوین هنوز در دسترس نیست و اطلاعات تکمیلی مشخص نشده….

  • آلا wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱۲:۳۲

    http://www.ghazvinglass.com
    این سایت در دسترس هست.
    اما هیچ اطلاعاتی نداره و امروز 16 تیر هستش
    ….؟؟؟؟

  • ع.م wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱۵:۴۱

    در سایت خبری نیست… آن را که خبر شد، خبری باز نیامد…؟

  • مهدی wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱۶:۳۶

    سلام شرایط شرکت و مدارک و برنامه مسابقه تو سایت که نیست
    باید از کجا گرفت خب؟

  • حسن wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱۸:۰۷

    امروز 16 هنوز چیزی رو سایت نیست

  • محمود wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱۸:۱۳

    سلام 
    کسی از دوستان ثبت نام کرده؟
    متاسفانه نتونستم اطلاعاتی در مورد شرایط ثبت نام دریافت کنم. با دبیرخانه هم هرچقدر تماس گرفتم اشغال بوده.
    لطفاً راهنمایی کنید

  • حسن wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۱۸:۱۴

    امروز 16 ساعت 18:12 و هنوز چیزی داخل سایت نیست.

  • دفتر طراحی آرتا wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۲۱:۰۸

    امروز 16 تیر ماه و همچنان اطلاعات کافی روی سایت مشاهده نمیشود. تنها اطلاعات موجود در همین صفحه در سایت طراحی شفاف هم تکرار شده. پیگیری بفرمایید لطفا.

  • مصطفي wrote on ۱۶ تیر, ۱۳۹۴, ۲۳:۴۸

    سلام تشكر بابت مسابقه اي كه ترتيب دادين ….. سايت بالا نمياد

  • معمار wrote on ۱۸ تیر, ۱۳۹۴, ۰:۵۲

    زمان این مسابقه خیلی کم هست فقط تا 1 شهریور لطفا رسیدگی کنید

  • fariba wrote on ۱۸ تیر, ۱۳۹۴, ۱۰:۲۹

    سلام و خسته نباشی من از تاریخ 15 تیر هر روز به سایت سر زدم اما چرا خبری نیست ؟

  • دبیر سرویس خبر wrote on ۱۸ تیر, ۱۳۹۴, ۱۳:۵۵

    سایت شرکت سهامی شیشه قزوین بروز رسانی شده است .
    با تشکر

  • negin wrote on ۶ مرداد, ۱۳۹۴, ۱:۵۸

    سلام ببخشید مهلت ثبت نام مسابقه تموم شده؟ من لینکی برای ثبت نام نمی بینم. ایمیلی هم ذکر نشده.

  • دبیر سرویس خبر wrote on ۶ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۶:۰۷

    با سلام
    خیر، جهت اطلاع از جزییات مسابقه به خبر تکمیلی در سایت مراجعه نمایید. لینک خبر: جزئیات مسابقه طراحی معماری از مجموعه رقابت های طراحی شفاف
    لینک ثبت نام در مسابقه: ثبت نام در مسابقه مجموعه رقابت‌های طراحی شفاف

    با تشکر

  • نازنین اکبری wrote on ۹ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۶:۲۵

    سلام ! من امروز نهم مرداد ماه ثبت نام کرده ام ! آیا ثبت نام تا این روز مهلت داشته ؟؟ و چگونه باید مدارک مسابقه را دریافت کنم ؟

  • omid wrote on ۱۰ مرداد, ۱۳۹۴, ۱:۵۵

    …چرا سایت مسابقه بالا نمیاد///؟؟؟؟؟

  • فریبا wrote on ۱۰ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۴:۳۱

    سلام. مهلت ثبت نام این مسابقه تا چه موقع است. امروز 10 مرداد است و سایت شیشه قزوین باز نمی شود؟!؟!

  • دبیر سرویس خبر wrote on ۱۰ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۵:۱۵

    با سلام
    با توجه به اختلال به وجود آمده در بارگذاری سایت مسابقه مذکور و مشکل در فرآیند ثبت نام مخاطبان، همکاران معمارنیوز در حال پیگیری از دبیرخانه مسابقه می باشند.
    با تشکر

  • سردبیر معمارنیوز wrote on ۱۰ مرداد, ۱۳۹۴, ۲۲:۴۳

    سایت شرکت سهامی شیشه قزوین، از عصر امروز در دسترس قرار گرفته است.
    مهلت ثبت نام در مسابقه تا ۱۳ مرداد تمدید و خبر آن فردا منتشر خواهد شد.
    با تشکر

  • منتصر wrote on ۱۰ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۵:۱۶

    در کل بنا چند درصد میتوانیم تخریب داشته باشیم و چه چیزهایی را حتما باید در طرح جدید نگه داریم ؟

    جابه جایی راه پله و آسانسور امکان پذیر است ؟

    در تفکیک فضایی از شیشه های محدب و مقعر(منحنی) میتوان استفاده کرد ؟

    فضای زیر زمین باید طراحی شود ؟

    منظور از کانتر 2نفره ، استفاده برای 2نفر میباشد یا تعداد خدمات 2نفر میباشد ؟

  • ر wrote on ۱۱ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۳:۰۲

    سلام.

    میشه لطفا پیگیری بفرمایید که سوال هامون رو چطور و کجا بپرسیم.
    ممنون

  • مهراز wrote on ۱۱ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۵:۴۲

    با سلام
    آیا دریافت کد رهگیری به معنی ثبت نام است؟
    لطفا راهنمایی کنید سوالاتمون رو چگونه بپرسیم.
    با تشکر

  • مریم wrote on ۱۱ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۸:۵۹

    سوالاتمونو از کی باید بپرسیم؟ و جوابمشو کجا ذریافت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مهدی wrote on ۱۵ مرداد, ۱۳۹۴, ۲۳:۵۱

    باسلام عرض ادب سئوال من اینکه ما تا چه ارتفاعی بعد از خرپشته میتوانیم روی نما کار کنیم. وسئوال بعدیم اینکه استفاده ازمصالح برای ما آزاد یا محدودیت داره؟

  • hoda wrote on ۲۴ مرداد, ۱۳۹۴, ۲۲:۵۴

    ایکاش نمدید بشه دباره زمان تحویل مدارک .

  • hoda wrote on ۲۴ مرداد, ۱۳۹۴, ۲۲:۵۵

    سلام لطفا زمان تحویل رو تمدید کنید 

  • سپنتا wrote on ۲۸ مرداد, ۱۳۹۴, ۰:۲۷

    سلام
    پیشنهاد میکنم مدت مسابقه رو یکماه افزایش بدین تا طرح هایه بیشتری ارائه بشن

  • صبا wrote on ۳۰ مرداد, ۱۳۹۴, ۱۷:۱۷

    مهلت ثبت نام تمام شده؟ 

  • علی wrote on ۳۱ مرداد, ۱۳۹۴, ۵:۲۶

    سلام .
    درصورت امکان مهلت مسابقه تمدید شود .
    تشکر

  • su wrote on ۱۵ شهریور, ۱۳۹۴, ۸:۴۳

    نتایج را کی اعلام می کنن?

  • آنا wrote on ۱۶ شهریور, ۱۳۹۴, ۱۳:۴۶

    نام مسابقه « طراحی شفاف» نحوه ی برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج و نیز عدم بربایی نمایشگاه آثار برگزیده « غیر شفاف» … فکر می کنم این حق همه ی شرگت کنندگان بود که طراحی های خود را مقایسه و به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند… در «خفا »جامعه معماری پیشرفت نخواهد کرد به خصوص این که شرگت کنندگان جوان هستند و به دنبال آینده ی حرفه ای بهتر

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *