اعلام نتایج نهایی مسابقه طراحی ساختمان مدیریت مهندسی و توسعه شرکت سپاهان

بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه؛ منتخبین بر اساس نتایج مرحله دوم داوری طی بیانیه ای توسط هیئت داوران به شرح زیر مشخص گردیدند:

بیانیه داوران در جلسه داوری مرحله دوم مورخ ۹۷/۴/۱۲:
از بین ۶ طرح منتخب دوره اول که به دور دوم راه پیدا کرده بودند، ۵ طرح نسبت به ارائه اسناد تکمیلی و مورد نیاز داوران اقدام نمودند که با توجه به معیارهای اعلام شده مسابقه سه طرح به ترتیب زیر مورد انتخاب قرار گرفتند :

رتبه اول: طرح شماره MM-STS-2-10 – مهندس شیخ الاسلام
به دلیل ارائه طرحی بدیع که بطور نسبی به کلیه معیارهای داوری، از جمله زمینه گرائی، سهولت بهره برداری و معیارهای منعطف و انرژی کارا توجه نموده، به عنوان طرح اول انتخاب گردید.

رتبه دوم: طرح شماره MM-STS-2-46 – به سرپرستی مهندس مهلا ابراهیم پور
به دلیل ارائه یک معماری زمینه گرا، و متواضع و ساده به عنوان طرح دوم برگزیده شد. عدم کارائی و پیچیدگی فضایی و عدم رعایت معیار انعطاف پذیری و معماری اقتصادی و صرفه جو نکاتی بود که این طرح علیرغم شایستگی به عنوان طرح دوم انتخاب گردید.

رتبه سوم: طرح شماره MM-STS-2-23 – مهندس بهروز شهبازی
علیرغم سادگی عملکردی و اشاراتی مختصر به معماری زمینه گرا و استفاده از راه حل های انرژی کارا، به دلیل عدم ارائه یک راه حل بدیع و معمارانه، دوگانگی در نما و عدم توجه کاستی به شرایط زمینی و ملاحظات اقتصادی و انعطاف پذیری به عنوان طرح سوم انتخاب گردید.

رتبه چهارم و پنجم: طرح شماره MM-STS-2-56 به سرپرستی مهندس بردیا حاج رسولیها و طرح شماره MM-STS-2-47 به سرپرستی حسام مرتضوی به ترتیب حائز رتبه های چهارم و پنجم گردیدند.

گزارش تصویری داوری مرحله دوم:

لینک مرتبط: اعلام نتایج مرحله اول مسابقه طراحی ساختمان مدیریت مهندسی و توسعه شرکت سپاهان
لینک مرتبط: بازنگری در مسابقه طراحی ساختمان مدیریت مهندسی و توسعه شرکت سپاهان (فراخوان مسابقه)

منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook