اعلام نتایج جایزه جهانی معماری “Architizer A + Awards 2016”

نتایج جایزه جهانی معماری Architizer A + Awards 2016 :

در ساعات پایانی روز گذشته سایت مرجع برگزاری مسابقات معماری آرکیتایزر رسماً نتایج این دوره از مسابقات را اعلام کرد که در این بین نام چند معمار ایرانی نیز به چشم می خورد.

ساختمان اداری تجاری ترمه، اثر فرشاد مهدیزاده؛ خانه افشاریان اثر رضا نجفیان؛ ویلای سوهانک اثر کوروش رفیعی؛ شوکوبن کاری از مهدی فخیمی همگی برندگان بخش های مختلف امسال این مسابقات بودند که ساختمان اداری تجاری ترمه در بخش نگاه داوران و مابقی در بخش نگاه مردمی جایزه امسال آرکیتایزر را کسب کردند.

دو پروژه دیگر ایرانی که موفق به کسب هر دو جایزه مردمی و داوری این مسابقات شدند یکی پروژه باشگاه صخره نوردی پلور اثر مشترک لیدا الماسیان و شاهین حیدری در بخش پروژه های ساخته نشده (طرح) و دیگری ساختمان مسکونی پنهان در آجر طرح مشترک امیر رضا فاضل، شبیر موسوی در بخش متریال آجر توانستند هر دو جایزه فینال این مسابقات را به ارمغان آورند.

شایان ذکر است؛ پروژه های خانه شریفی ها، ساختمان اداری ولیعهدی و مجتمع فرهنگی مذهبی امام رضا هر سه از ایران نیز در این دوره از مسابقات به مرحله فینال راه یافته بودند که نتوانستند جایزه ای را از آن خود کنند.

 

آرکیتایزر مرجع بزرگ برگزاری مسابقات معماری در دنیاست که هر ساله در بیش از یکصد زیر شاخه معماری اعلان فراخوان  میکند و هزاران معمار از سراسر دنیا پروژه های خود را به این مسابقه می فرستند.

گفتنی است سال گذشته در این مسابقات، پل طبیعت و کافه اسپریس هر دو از ایران به ترتیب جایزه بخش مردمی و بخش داوران این مسابقات را کسب کرده بودند.
سایت مرتبط: www.awards.architizer.com

لینک مرتبط: “CHOCOBEN” ؛ طرحی از ایران در فینال مسابقه معماری ARCHITIZER 2016

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook